۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 83350461
T T
۰ نفر

نقاشی نوجوان مهدیشهری در بلاروس تقدیر شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴
کد خبر: 83350461
نقاشی نوجوان مهدیشهری در بلاروس تقدیر شد

سمنان- ایرنا- عضو نوجوان کانون پرورش فکری مهدی‌شهر استان سمنان در سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک بلاروس موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

عضو نوجوان کانون پرورش فکری مهدی‌شهر استان سمنان در سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک بلاروس موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

کانون پرورش فکری ایران با ارسال ۵۱۲ اثر از نقاشان کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری و نوجوانان به این جشنواره که با موضوع «سرزمین مادری» در کشور بلاروس برگزار شد شرکت کرد که در نهایت ۵۶ اثر از نقاشی های کودکان ایرانی دیپلم افتخار گرفت.

نقاشی نگار اسدی هنرمند ۱۱ ساله ازمهدیشهر استان سمنان نیز یکی از آثاری است که توانست در این جشنواره بین المللی موفق به کسب دیپلم افتخار شود، اسدی در حالی این موفقیت را به‌دست آورد که در این رقابت هنری تعداد ۱۰۶۱۵ اثر از ۳۲ کشور شرکت داده شده بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از قدیمی ترین مراکز فرهنگی است که از سال ۱۳۴۴ تاسیس شده است و تا به حال مراکز و جشنواره های بسیار زیادی بصورت مستقل برگزار کرده است و اعضای آن تا بحال دارای مقام ها و افتخارات بین المللی زیادی از جمله سیزدهمین جشنواره بین المللی کشور بلاروس شده اند.

۹۸۵۶ ع / ‏۷۴۰۸