۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱
کد خبر: 83356137
T T
۰ نفر

هیچ بازیکنی اجازه جدایی از پرسپولیس را ندارد

۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱
کد خبر: 83356137
هیچ بازیکنی اجازه جدایی از پرسپولیس را ندارد

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس به هیچ بازیکن داخلی خود اجازه خروج از باشگاه را نخواهد داد و این موضوع درباره بازیکنان خارجی نیز مشروط به پرداخت قراردادهای آنهاست.

با توجه به آغاز شدن فصل نقل و انتقالات تابستانی و همچنین درخشش بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته، صحبت از انتقال خیلی از بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی ترابی به قطر، علیرضا بیرانوند و علی علیپور به تیم های اروپایی مطرح شد.

مهدی محمد نبی نایب رییس هیات مدیره پرسپولیس حتی صبح امروز خبر از رسیدن پیشنهاد از بلژیک و اسپانیا برای علی علیپور مهاجم پرسپولیس را داد.

پیش از این هم شجاع خلیل زاده با پیشنهادهایی از تیم های قطری روبه رو شده بود که روز گذشته قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد تا همچنان در پرسپولیس ماندگار شود.

باشگاه پرسپولیس با این حال قصد ندارد هیچیک از بازیکنان کنونی خود را از دست بدهد.

علی علیپور، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند از جمله بازیکنانی بودند که پیشنهاداتی برای بازی در خارج از کشور داشتند اما پرسپولیس با جدایی این بازیکنان مخالفت کرد تا این بازیکنان همچنان در جمع سرخپوشان بمانند.

در حالی که هیچیک از بازیکنان داخلی سرخژوشان اجازه جدایی از این تیم را نخواهند داشت اما ماندن بازیکنان خارجی این تیم از جمله ماریو بودیمیر و ایگور رادوشوویچ منوط به پرداخت قراردادهای آنهاست و باید دید که در مورد بازیکنان خارجی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha