مهمترین اقدام در پرونده پدیده تامین حقوق سهامداران است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: اراده دستگاه قضایی در به سرانجام رسیدن پرونده شرکت پدیده شاندیز حرکت مناسبی برای تامین سهام سهامداران بود که به نظر می رسد مهمترین اقدام در این راستا احقاق حقوق سهامداران است.

علیرضا رزم حسینی شنبه شب در نشست شورای اداری خراسان رضوی افزود: طی ۶ ماه گذشته با همت ستاد تدبیر اقدامات خوبی در زمینه شرکت پدیده شاندیز انجام شد و امید است رویه‌ای که دستگاه قضائی در این پرونده پیش گرفته به برگرداندن حقوق سهامداران منتهی شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران اظهار داشت: یک سری تهمت‌ها به شهید چمران زده شد مبنی بر اینکه وی به شهادت نرسیده است این در حالی است که هنگام شهادت دکتر چمران در سوسنگرد من در آنجا و شاهد به شهادت رسیدن ایشان بودم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته است گفت: برای مقابله با دشمن نیاز به تاب آوری اقتصادی و تحمل در برابر فشارهای دشمن است تا این از این راه سخت عبور کنیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر رویکرد استان مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: پروژه‌های نیمه تمام بسیار در استان وجود دارد که از همه شرایط لازم برای واگذاری برخوردار هستند و همه ارکان حکومتی در این استان پشتیبان واگذاری پروژه‌ها می‌باشند و چنانچه مدیری از دستگاه‌های اجرایی نگرانی در این زمینه دارد، ما به همراه دستگاه‌های نظارتی تضمین می‌دهیم که هیچ مشکلی بوجود نیاید.

وی اظهار داشت: سرمایه گذار براساس مقررات جاری کشور برای آغاز فعالیت خود مجوزهای لازم را از دستگاه‌های متولی دریافت می‌کند و دستگاه‌های نظارتی نیز در صدور مجوزها نظارت دارد، چنانچه تخلفی صورت گیرد و سرمایه گذار از مسیر صحیح خود خارج شود، دستگاه‌های نظارتی از آن جلوگیری خواهند نمود.

وی گفت: اگر در مسیر فعالیت درست و قانونی سرمایه گذار اخلال ایجاد کنیم، هم به اقتصاد کشور و هم به اعتماد عمومی برای سرمایه گذاری لطمه خواهیم زد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به احیای پروژه‌های نیمه تمام استان افزود: طی یک ماه اخیر احیای ۲۶۷ پروژه در طرح ثامن مشهد مبنی بر احیای بافت فرسوده که ۵۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۶ هزار نفر اشتغالزایی دارد آغاز شده است.

وی اظهار داشت: از محل تسهیلات بند ۱۶ قانون بودجه کشور تسهیلات مناسبی برای اشتغالزایی به استان‌ها اختصاص یافته که انتظار می‌رود فرمانداران نسبت به جذب حداکثری این تسهیلات تلاش کنند.

وی گفت: در دیدار اخیر رئیس جمهوری با تولیت آستان قدس رضوی در مشهد دکتر روحانی اعلام کرد دولت در کنار آستان قدس رضوی برای گسترش خدمات کریمانه حرم حضرت امام رضا (ع) تلاش خواهد کرد که این فرصت طلایی برای شتاب بخشی به پروژه‌های اجرایی و توسعه استان خواهد بود.

رزم حسینی افزود: سفر رئیس جمهوری به خراسان رضوی بسیار امیدبخش بود و موافقت‌هایی نیز در این سفر انجام شد تا در آینده نزدیک شاهد حضور مجدد رئیس جمهوری در استان باشیم.

وی همچنین با اشاره به سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به مشهد اظهار داشت: طبق توافقاتی که در این سفر صورت گرفت چند روز بعد از سفر ایشان، به همراه جمعی از مدیران استان نزد ایشان در تهران رفتیم و تمام مواردی را که نیاز به پیگیری در مجلس داشت، خدمت آقای لاریجانی ارائه کردیم و ایشان نیز قول همکاری و مساعدت در این زمینه را داد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در این نشست گفت: همه ما در خراسان رضوی باید از شرایط خدمت مطلوب به زائران حضرت امام رضا (ع) برخوردار باشیم و این مهم تنها وظیفه آستان قدس رضوی نیست.

مصطفی خاکسار قهرودی افزود: امیدواریم با کمک استاندار خراسان رضوی خدمت رسانی شایسته به زائران داشته باشیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند این استان و آستان قدس رضوی در همه موارد الگو باشد.

وی اظهار داشت: آستان قدس رضوی همپای مسئولان دولتی در این استان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و طنین آهنگ زیبای خدمت تلاش می‌کند و رویکرد تولیت آستان قدس رضوی نیز تداوم راه تولیت‌های سابق و ارائه خدمات بهتر به زائران و مجاوران است.

۷۴۸۹ / ‏‬ ۶۰۵۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha