۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83365846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن در برابر ملت ایران اظهار عجز و ناتوانی می‌کند

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز قدرت و توان انقلاب اسلامی در جهات مختلف به جایی رسیده که دشمنان در برابر ملت ایران اظهار عجز و ناتوانی می کنند.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در آئین تجلیل از ایثارگران و کارکنان نمونه دستگاه قضائی در کردستان اظهار داشت: اکنون انقلاب اسلامی به درجه‌ای از عظمت و ابهت رسیده که دشمنان و ابرقدرت‌ها نسبت به ملت ایران سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی با بیان اینکه این تحول در کمتر از ۵۰ سال به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است، افزود: به وضوح می‌توان دید که قدرت ابرقدرت‌ها در برابر انقلاب اسلامی به زیر کشیده شده و این به برکت خون شهدا، ایثار ایثارگران و روحیه شهادت و رشادت به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه ما دنبال جنگ نبوده و نیستیم، یادآور شد: از آنجایی که دشمن انقلاب اسلامی را در برابر منافع خود می‌بینند، به دنبال آن است با ایجاد توطئه در منطقه از گسترش قدرت ایران ممانعت کند که هیچگاه موفق نخواهد شد.

آیت الله حسینی شاهرودی انسان سازی را اصل اولیه انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: خود سازی و جامعه پردازی از دیگر اصول انقلاب اسلامی است و همه باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما بر اساس قرآن، اسلام و مکتب بنا نهاده شده است، اضافه کرد: تمدن سازی از دیگر خصوصیات انقلاب و دین اسلام است و انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف با پیشرفت‌ها همراه است، بنابراین باید مانع عملی شدن توطئه‌های دشمن در بحث گسترش فرهنگ و تمدن غربی در کشور شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه تلاش‌های قوه قضائیه را جهادی دانست و تاکید کرد: جایگاه قضا در دین اسلام ویژه است به گونه‌ای که خداوند قاضی و عادل را خلیفه و جانشین خود در روی زمین معرفی کرده است.

در این آئین از تعدادی ایثارگران و کارکنان قوه قضائیه در استان کردستان با اهدای لوح تقدیر شد.

برای ارج نهادن به مقام والای قضا و قضاوت و تکریم از مقام شهید مظلوم، آیت ‏الله سیدمحمد حسینی بهشتی، اولین مسئول دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران، هفته اول تیرماه به هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

۷۳۵۵ / ‏‬ ۳۰۳۴

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha