۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 83370186
T T
۰ نفر
حزب پاکستانی: آمریکا قادر به اجرای طرح های شیطانی خود علیه ایران نخواهد بود

اسلام آباد - ایرنا - حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان ضمن محکومیت تحریم های تازه کاخ سفید علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریکا به دنبال تامین امنیت رژیم صهیونیستی اما بداند که با تحرکات ضدایرانی هرگز قادر به اجرای طرح های شیطانی خود نخواهد بود.

دفتر حزب سیاسی-مذهبی مجلس وحدت مسلمین (MWM) روز چهارشنبه در بیانیه‌ای به نقل از علامه «راجا ناصر عباس جعفری» دبیرکل این حزب اعلام کرد: دور جدید تحریم‌های ضد ایرانی دولت ترامپ چیزی جز عملی کردن طرح اسرائیل بزرگ در منطقه نیست اما این توطئه‌ها به جایی نخواهد رسید.

در این بیانیه آمده است: امت اسلامی، ملت‌های خردمند جهان از جمله مردم پاکستان در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاده و اجازه عملی شدن نقشه شیطانی آمریکایی صهیونیستی در منطقه را نخواهند داد.

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان تاکید کرد: آمریکا بداند که ملت‌های بیدار و آزاده جهان در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و اجازه خیانت به فلسطین با طرح معامله قرن که هدف اصلی آن توسعه اشغالگری رژیم صهیونیستی است، را نخواهد داد.

وی اظهار داشت: خیانت کاران به ملت فلسطین در منامه گردهم آمدند اما تمام گروه‌های فلسطینی این نشست را تحریم کرده و از دیگر کشورهای اسلامی و جهان خواستند که در این نشست حضور نیابند.

علامه جعفری با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت برای پشتیبانی از آرمان‌های ملت فلسطین و مقابله با توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، افزود: ایران و جبهه مقاومت در کنار هم توطئه‌های شیطانی اشغالگران و حامیان آنان را رسوا می‌کنند و در این خصوص ملت‌های بیدار جهان از جمله مردم پاکستان در کنار ایران و مردم فلسطین قرار دارند.

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با محکومیت اقدامات جنگ طلبانه آمریکا در منطقه و تشدید ایران ستیزی، افزود: امت اسلامی از اهداف اصلی تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا با خبر است و می‌داند که این چنین طرح‌ها در راستای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه گذشته با صدور فرمان اجرایی جدید، تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران وضع کرد تا به زعم خود ایران به میز مذاکره باز گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha