۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83370994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: هزینه جاری دستگاه های اجرایی کاهش یابد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: هزینه جاری دستگاه های اجرایی استان، با توجه به فشارهای خارجی و تحریم های اقتصادی، تا حد امکان کاهش یابد.

علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان در سالن یادگارامام (ره) استانداری افزود: شرایط کشور به دلیل تحریم های اقتصادی ویژه است و در هزینه ها باید مدیریت اصولی انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان طرح های عمرانی جدید در استان سمنان کلنگ زنی نشود و اعتبارها به طرح هایی اعطا شود که حداکثر تا یکسال آینده به بهره برداری می رسد.

استاندار سمنان تصریح کرد: محدودیت های منابع در کشور به دلیل تحریم و فشارهای اقتصادی است و مسئولان با برنامه ریزی اصولی برای عبور این بحران تلاش کنند.

آشناگر اضافه کرد: طرح های نیمه تمام عمرانی در استان سمنان به اندازه کافی وجود ندارد و در این شرایط اقتصادی تصویب و کلنگ زنی طرح های عمرانی خوشایند نخواهد بود.

وی ادامه داد: در اعطای اعتبارهای استانی تنها ملاک بحث جمعیت نیست و دیگر شاخص ها مانند محرومیت هم مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار سمنان گفت: ملاک جمعیت در بحث اعتبارها ۳۰ درصد در استان تعیین شده است و بقیه شاخص ها با رایزنی و تبادل نظر با فرمانداران استان در حال بررسی است.

در این نشست احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه و غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و مدیران دستگاه های استان حضور داشتند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

برچسب‌ها

اخبار مرتبط