موضع حکیمانه رهبر ایران در حمایت از فلسطین قابل ستایش است

بیروت- ایرنا- «علی الخطیب» نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه بیروت، تاکید کرد: شجاعت و ایستادگی نیروهای مسلح ایران در دفاع از کشور و نیز مواضع قاطعانه و حکیمانه رهبری ایران در حمایت از فلسطین و ناکام گذاشتن توطئه‌های دشمنان قابل ستایش و تمجید است.

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، علی الخطیب افزود: به ملت استوار و ثابت قدم ایران که سطح بالای آگاهی، تدبیر و شجاعت خود را در مقابله با تحریم‌های ظالمانه به نمایش گذاشت، تبریک می گویم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: قضیه فلسطین یعنی حق علیه باطل، فلسطین سرزمین مبارک و مهد ادیان آسمانی است از همین رو کنار گذاشتن و حذف قضیه فلسطین تحت عنوان معامله قرن از نظر شرعی، قانونی و اخلاقی باطل است.

الخطیب ادامه داد: رژیم صهیونیستی همچنان شر مطلق بوده و هست و نباید با آن تعامل داشت و آن را به رسمیت شناخت چرا که بحران‌های زیادی را در جهان عرب و اسلامی به بار آورده است، از همین رو از ملت‌های عرب و مسلمان می‌خواهیم با هر تلاشی برای فروش فلسطین و وطن جایگزین مقابله کنند.

وی یادآور شد: ملت فلسطین با از خودگذشتگی و شجاعت توانست در برابر تمام نقشه‌ها و معاملات و فشارها که هدف از آن به زانو در آوردن فلسطینی‌ها بود، بایستد و همچنان در برابر چالش‌ها و اقدامات ظالمانه و سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی و وسوسه‌ها و معاملات پیشنهادی آن ایستاده و راه جهاد و مبارزه را کامل می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha