استاندار کرمانشاه: تهدید تپه "غم تسلی" کنگاور را به فرصت تبدیل کردیم

کرمانشاه – ایرنا – استاندار کرمانشاه گفت: تپه "غم تسلی" کنگاور که روزی تهدیدی برای شهر بود را به یک فرصت تبدیل کردیم و می توان آن را یک تفرجگاه و بوستان تفریحی کرد.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در حاشیه بازدید از ۲ پروژه مسکن مهر مهرآوران (غم تسلی) کنگاور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب دولت در حوزه ساماندهی حاشیه نشینی بافت‌های فرسوده، جابه جایی ساکنین محله غم تسلی به مسکن مهر جدید بود که کار بسیار شایسته و ارزشمندی به حساب می‌آید.

او با اشاره به زمان بر بودن سرانجام این پروژه که در مدت ۲۰ ماه گذشته تلاش‌های زیادی صورت گرفت، تصریح کرد: فرمانداری کنگاور، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری کنگاور بسیار تلاش کرده‌اند که قدردان تلاش آنها هستیم.

بازوند با بیان اینکه تا کنون ۲۵۰ واحد به مسکن مهر جدید منتقل شده است، افزود: بین ۴۰ تا ۵۰ واحد که دارای واحدهای تجاری بوده، باقی مانده‌اند که در جلسه‌ای که در هفته آینده در شهرستان برگزار خواهد شد، تعیین تکلیف می‌شوند.

پروژه مسکن مهر غم تسلی کنگاور پس از ۱۱ سال انتظار با همت دولت تدبیر و امید و پیگیری فرماندار کنگاور و دستگاه‌های اجرایی به سرانجام رسید.

شهرستان کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

۷۴۴۷/۳۰۳۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha