۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۳۲
کد خبرنگار: 1010
کد خبر: 83374230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید سرزده وزیر بهداشت از ۲ بیمارستان کاشان

کاشان- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه به صورت سرزده از ۲ بیمارستان شهید بهشتی و آیت الله یثربی کاشان بازدید کرد.

گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان حاکی است، سعید نمکی امروز با حضور سرزده در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، از بخش‌های گوناگون این بیمارستان مانند اطفال، اورژانس، تریاژ و پایگاه سنجش فشار خون بازدید کرد.

وی در کنار گفت و گو با چند نفر از بیماران و کارکنان بیمارستان شهید بهشتی، در مورد تامین اعتبار دستگاه سی تی اسکن، ماموگرافی و سنگ شکن این بیمارستان دستورات لازم را صادر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در جریان این بازدید، قول مساعدی جهت پرداخت بخشی از معوقات کارکنان داد.

بیمارستان شهید بهشتی کاشان سال ۸۰ با استناد به تبصره ۱۰ قانون بودجه، خارج از سطح بندی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی تشخیص داده شد و در چارچوب سطح بندی خدمات درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت.

این بیمارستان در قالب ۹ بیمارستان و پنج درمانگاه شبانه روزی فعالیت دارد.

نمکی در ادامه نیز به بازدید بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان رفت که دارای ۱۱ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شامل داخلی، ریه، قلب، جراحی های عمومی، ترمیمی، چشم، زنان، کلیه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، ارتوپدی و ارولوژی است.

جمعیت افزون بر ۴۶۵ هزار نفری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارند.

کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha