۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 83375348
T T
۰ نفر

۱۲۵ تن کاغذ بین نشریات سراسر کشور توزیع شد

۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبر: 83375348
۱۲۵ تن کاغذ بین نشریات سراسر کشور توزیع شد

تهران- ایرنا- بنابر اعلام کمیته توزیع کاغذ مطبوعات، ١٢٥ تن کاغذ روزنامه‌ای بین نشریات کشور که عمدتاً هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌های استانی و منطقه‎ای بودند، توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ششمین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با توجه به موجودی برخی واردکنندگان کاغذ و بررسی درخواست نشریات و بر اساس اولویت‌های اعلامی، تخصیص ١٢٥ تن کاغذ، نهایی و روند اجرایی آن با ارسال پیامک به مدیران مسئول این رسانه‌ها، از تاریخ ٥ تیر ٩٨ آغاز شد.

این مجموعه به قیمت کیلویی ۵۱ هزار و ۵۰۰ ریال در حال توزیع است. طبق اعلام کمیته توزیع کاغذ معاونت مطبوعاتی ٣٠٠ تن کاغذ دیگر نیز تا پایان همین هفته و همچنین طی روزهای آتی میزان بیشتری کاغذ بین مطبوعات توزیع می‌شود که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مطابق گذشته، این فهرست‌ها با هدف شفاف‌سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات، در وبسایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.

کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف توزیع مناسب و شفاف کاغذ مطبوعات، سرعت بخشی به مسیر ورود کاغذ به کشور و همزمان توزیع درست آن، رسیدگی به وضعیت رسانه هایی که به دلیل کمبود کاغذ اختلالی در انتشار آن‌ها ایجاد شده و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای کمک به وضعیت بازار کاغذ با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha