۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۹
کد خبر: 83375620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی انبار ظروف چینی در جنوب تهران مهار شد

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حادثه آتش سوزی انبار ظروف چینی در جنوب تهران مهار شد.

سید جلال ملکی عصر یکشنبه درباره جزییات این حادثه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ساعت ۱۵ و ۵۷ دقیقه امروز حادثه آتش سوزی انبار بزرگ در جاده قدیم منطقه قوچ حصار به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود اما ماموران ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و بالابر به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد یک مجمتمع بزرگ انباری که چندین سوله به عنوان انبار وجود داشت در یکی از این انباری به وسعت حدود ۳ هزار متر مربع با سقف های شیروانی دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش کاملاً این سوله را فرا گرفته بود ادامه داد: بدلیل شدت حرارت این آتش سقف های شیروانی این انبار تخریب شد و همچنین شعله های آتش به آسمان متصاعد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان برای دست یابی به کانون اصلی آتش بخشی از نقاط شمالی و جنوبی این سوله را به وسیله لودر تخریب کردند و در ادامه در این نقاط به شعله های آتش حمله ور شدند و پس از دقایقی موفق شدند آتش را در محل و بدون سرایت به سایر انبارها مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این انبار که مقدار زیادی لوازم خانگی به ویژه ظروف چینی وجود داشت در آتش سوخت اما در این حادثه به فردی آسیب نرسید.

به گفته وی، در حال حاضر آتش نشانان تهران به همراه آتش نشانان باقرشهر در محل حادثه مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند.

ملکی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: پس از پایان عملیات لکه گیری کارشناسان با حضور در محل مشغول بررسی علت اصلی این حادثه خواهند شد.

منطقه قوچ حصار در جنوب شرقی پایتخت قرار دارد که در این منطقه تعداد زیادی انبار کالا وجود دارد.

تهرا م/‌۷۲۴۳/‌/‌۱۳۴۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha