۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴
کد خبر: 83376188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پارس آبادی ها چهار هزار و ۹۰۰ بار کتاب به امانت گرفتند

اردبیل - ایرنا - فرماندار پارس آباد مغان گفت: شهروندان این شهرستان پارسال ۱۰۰ هزار نسخه کتاب موجود در مخازن کتابخانه های عمومی را چهار هزار و ۹۰۰ بار به امانت گرفته اند.

به گزارش ایرنا، علی علایی روز دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی پارس آباد افزود: پارسال ۸۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی این شهرستان هزینه شده و امسال بیش از ۷ میلیارد ریال اعتبار برای ساختمان کتابخانه جدید پارس آباد اختصاص یافته است.

وی با بیان علاقه مندی شهروندان این شهرستان به کتاب و کتابخوانی بیان کرد: تنها در جشنواره کتابخوانی رضوی چهار هزار نفر شرکت کرده اند.

علایی وابستگی شدید نوجوانان و جوانان به فضای مجازی را یکی از آسیب های اجتماعی رو به رشد در جامعه بیان کرد و گفت: جدا کردن نسل جوان از فضای مجازی و هدایت آنها به کتابخانه ها بزرگترین و اولویت دارترین برنامه‌های هر جامعه‌ای باید باشد

پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این جلسه از ساخت کتابخانه عمومی در بخش اسلام آباد این شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر این بخش در بخش قصابه مشگین شهر نیز کتابخانه عمومی ساخته خواهد شد.

پارس آباد مغان در ۲۲۰ کیلومتری شمال اردبیل واقع است.

۶۰۱۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha