۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳
کد خبر: 83377907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتماد غول های ایران برای استمرار اقتدار به یک «آرژانتینی»

تهران- ایرنا- تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در گزارشی با بازتاب انتصاب «گابریل کالدرون» به سمت سرمربی تیم پرسپولیس نوشت: غول های ایران برای استمرار اقتدار خود در لیگ برتر این کشور به مرد آرژانتینی اعتماد کردند.

باشگاه پرسپولیس ایران از «گابریل کالدرون» آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کرد.

کالدرون که در دوران بازی سابقه حضور در تیم ملی آرژانتین را دارد، جانشین «برانکو ایوانکوویچ» خواهد شد؛ سرمربی کرواتِ فصل گذشته سرخ ها که هم اکنون هدایت الاهلی عربستان را بر عهده گرفته است.

پرسپولیس روز گذشته امضای قرارداد با کالدرون را اعلام کرد؛ هافبک سال های دور آلبی سلسته که در سال های ۱۹۸۲ و ۱۹۹۰ با پیراهن آرژانتین در جام جهانی نیز حضور پیدا کرده است و و غول های ایران برای استمرار اقتدار خود در لیگ برتر ایران روی او حساب باز خواهند کرد.

کالدرون ۵۹ ساله با سابقه هدایت تیم های ملی بحرین، عمان و عربستان و همچنین باشگاه های الهلال و الاتحاد سعودی و القطر به هیچ عنوان با فوتبال آسیا بیگانه نیست.

مرد آرژانتینی در دوران بازی برای چندین باشگاه اروپایی نیز به میدان رفته که از جمله آنها می توان به رئال بتیس اسپانیا اشاره کرد؛ جایی که وی در مجموع ۱۳۱ بازی ۳۸ گل نیز به ثمر رساند؛ علاوه بر این او برای سه فصل نیز پیراهن تیم پاری سن ژرمن را به تن کرد.

فصل ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ لیگ برتر ایران سی ام جولای آغاز می شود و پرسپولیسی ها در جستجوی چهارمین قهرمانی پیاپی خود هستند.

قهرمان لیگ برتر ایران جواز حضور در رقابت های سال آینده لیگ قهرمانان را نیز به دست آورده است اما نایب قهرمان سال ۲۰۱۸ این تورنمنت، در رقابت های سال جاری موفق نشد تا از مرحله گروهی به سلامت عبور کند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha