۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 83378079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز رشد فناوری های علوم نوین زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - مرکز رشد فناوری های علوم نوین زنجان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و مسئولان استان؛ امروز سه شنبه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران گفت: زیر بنای مرکز رشد فناوری‌های علوم نوین زنجان ۲ هزار و ۵۵۰ متر است که با موافقت و همکاری مدیران ارشد استانی و وزارت علوم ساخته شد.

بابک کریمی افزود: ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بودجه تخصیص یافته برای این مرکز بود که ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن را معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با امضای توافق نامه‌ای پرداخت کردند.

وی با اشاره به لزوم تعامل درون دستگاهی در حوزه علمی اظهار داشت: با همکاری وزارت علوم ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از این اعتبار پرداخت شد و مابقی را از بودجه خود دانشگاه صرف ساخت مرکز رشد کرده‌ایم.

کریمی تاکید کرد: کاربری این مراکز در اصل برای استقرار واحدهای فناور محور است و امیدواریم با بهره برداری از این مرکز رشد گام مهمی در فرایند پیشرفت علمی در استان و کشور برداریم.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان افزود: برای رسیدن به اهداف علمی و تولید کاربردی علم جهت استفاده در حوزه‌های مختلف از جمله بخش صنعت و رفتن به سمت اقتصادی کردن علم نیازمند همت و اراده همگانی از مسئولان و دانشگاهیان گرفته تا خانواده‌ها هستیم.

به گزارش ایرنا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برای بازدید از چند شرکت دانش بنیان و افتتاح مرکز رشد دانشگاه علوم پایه و نمایشگاه محصولات این شرکت‌ها روز سه شنبه وارد استان زنجان شده است.

استاندار زنجان و مسئولان اقتصادی، علمی و بخش خصوصی استان در این بازدیدها معاون رئیس جمهوری را همراهی می‌کنند.

۳۰۸۸

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha