۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶
کد خبر: 83378819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید صدوقی فقیهی فداکار و خدمتگزاری متعهد بود

۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶
کد خبر: 83378819
 شهید صدوقی فقیهی فداکار و خدمتگزاری متعهد بود

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: شهیدآیت الله محمد صدوقی به فرموده امام راحل (ره) در اصل فقیهی فداکار و خدمتگزاری متعهد به مردم بود و خدمات این شهید بزرگوار هیچگاه از خاطره مردم این استان و سایر هموطنان فراموش نخواهد شد.

آیت الله محمدرضا ناصری روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید صدوقی افزود: این شهید والامقام نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و همواره در کنار امام راحل و مدافع نظام بود.

وی ادامه داد: قدرت مدیریت این شهید در دوران رژیم ستم‌شاهی در کنار شجاعت کم‌نظیرش از او چهره‌ای ساخته بود که دوست و دشمن را به تحسین وا داشته بود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: قدرت رهبری شهید صدوقی تأثیر به سزایی در هدایت مردم در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی نهضت مردمی ملت ایران داشت.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب و یادگار برومندش مرحوم محمدعلی صدوقی امام‌جمعه فقید مرکز استان گفت: مردم‌داری و دستگیری از محرومان از خصوصیات بارز خاندان صدوقی بود که از نسلی به نسل دیگر انتقال یافت و هم شهید محراب و هم امام‌جمعه فقید یزد دستگیری از محرومان و مستضعفان را سرلوحه و اولویت اصلی کارهای خود قرار داده بودند.

احمد ابراهیمی با بیان گوشه‌ای از تلاش‌های خاندان صدوقی در خدمت به هم نوعان اظهار کرد: اقدامات ماندگار شهید محراب در ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم نشان از درایت و هوش بالای این بزرگمرد در رفع مشکلات حال و آینده مردم است که همچنان ادامه دارد.

آیت الله ناصری یزد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ۱۱ تیر ماه سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی با بیت سومین شهید محراب دیدار و از خدمات آنان به اسلام و انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

شهید آیت الله صدوقی در دهم رمضان سال ۱۳۶۱ هجری شمسی توسط یکی از اعضای گروهک منافقین پس از اقامه نماز جمعه در مسجد ملا اسماعیل یزد به شهادت رسید.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha