۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2219
کد خبر: 83379994
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

کار جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر ایذه پس از چهار روز آغاز شد

اهواز - ایرنا - سرپرست شهرداری ایذه گفت: کار جمع‌آوری زباله‌های انباشته شده در سطح شهر ایذه از سه شنبه شب آغاز شده و تا امشب به پایان خواهد رسید.

صالح کیانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از حدود چهار روز پیش مردم روستاهای راسفند و نوترکی، از انتقال زباله‌های شهر ایذه به سایت دفع زباله راسفند ممانعت کرده بودند که این امر موجب انباشت زباله در سطح این شهر شده بود.

وی افزود: چندین جلسه بین مسئولان شهرستان و مردم این روستاها برای ساماندهی این موضوع برگزار شد اما نتیجه بخش نبود و مردم با دفع زباله در این محل مخالفت کردند.

سرپرست شهرداری ایذه از دفع زباله در محل کوره‌های حاشیه قبرستان روضه‌الزهرای ایذه خبر داد و گفت: مقرر شده تا اخذ تصمیمات جدید برای ساماندهی مدیریت پسماند شهرستان، زباله‌های ایذه در این نقطه تخلیه شود.

وی ادامه داد: از سه شنبه شب ۲ پیمانکار به صورت شبانه روزی و با تمام امکانات و نیرو در حال جمع‌آوری زباله‌ها هستند و انتظار می‌رود تا امشب تمام زباله‌های سطح شهر جمع‌آوری و به مکان مورد نظر منتقل شود.

از چهار روز پیش تاکنون، به دلیل اعتراض مردم روستاهای راسفند و نوترکی نسبت به آنچه دفع غیر اصولی زباله در حوالی این روستاها نامیدند، اقدام به بستن جاده بر روی ماشین‌های حمل زباله در این محل کردند که موجب شد تا شهر ایذه با بحران انباشت زباله در خیابان‌ها روبه رو شود.

۹۴۳۴ / ‏‬ ۶۰۳۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha