۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83381296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر جهاد کشاورزی: پیگیر پرداخت خسارت معوق کشاورزان هستیم

همدان - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سرمازدگی و وقوع حوادث غیرمترقبه زندگی کشاورزان را به مخاطره می‌اندازد گفت: پیگیر پرداخت خسارت معوق سنوات گذشته کشاورزان از سازمان برنامه و بودجه هستیم.

محمود حجتی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از زنجیره تولید پیوندک و نهال پیوندی گواهی شده گردو در شهرستان تویسرکان افزود: کشاورزی نیاز به حمایت و اجرای طرح‌های تحقیقاتی دارد.

وی با بیان اینکه دشمن شرایط سختی را برای کشور ایجاد کرده است اظهار داشت: با همراهی و همگامی از تحریم‌های ظالمانه عبور خواهیم کرد.

حجتی افزود: جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و کشاورزان در شهرستان تویسرکان دست در دست هم داده و کار بزرگی را به نتیجه رساندند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: وقتی محصول کشاورزی دچار سرما زدگی می‌شود علاوه بر اینکه محصول از بین رفته، کشاورز نیز درآمد یکسال خود را از دست داده و سررسید وام نیز رسیده است.

حجتی خاطرنشان کرد: خسارتی که به کشاورزان وارد می‌شود قابل قیاس نیست و وظیفه همگان است برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش و موثر جامعه پیگیر باشیم.

بر اساس آمار منتشر شده بر اثر سرمازدگی سال ۹۵، ۹۰۰ میلیارد ریال به کشاورزی همدان خسارت وارد شد که دولت طرح پرداخت خسارت های کل کشور را مصوب کرد که همدان نیز شامل آن طرح بود اما تاکنون رقمی پرداخت نشده است.

طرح زنجیره تولید نهال گواهی شده گردوی پیوندی روز پنجشنبه با حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان تویسرکان بهره برداری شد.

۷۵۲۳/‏۲۰۸۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha