۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۱
کد خبر: 83385732
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کمبود آب تیتر اول روزنامه های کرمان

۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۱
کد خبر: 83385732
کمبود آب تیتر اول روزنامه های کرمان

کرمان - ایرنا - در حالی که تیرماه از نیمه گذشته و گرمای هوا به اوج خود رسیده است، کمبود و قطعی آب مناطق مختلف استان کرمان را در برگرفته و اغلب نشریات این استان از جمله هفته نامه های فردای کرمان ،گلشت جیرفت ،نگارستان سیرجان و هفتواد کرمان در این هفته تیتر و مطالب خود را به این موضوع اختصاص داده اند.

به گزارش ایرنا، بارندگی‌های نسبتاً مناسب بهار امسال امیدواری کمی برای تابستانی بدون تنش آبی در کشور ایجاد کرده بود، اما در استان‌هایی مانند کرمان وضعیت آب همچنان در نقطه قرمز و بحرانی است.

مطبوعات و رسانه‌های محلی بنا به اهمیت موضوع به فراخور خود اخبار و مطالبی در این جهت به چاپ رسانده و منتشر کرده اند.

هفته نامه فردای کرمان

محمد لطیف‌کار مدیر مسئول هفته نامه فردای کرمان در یادداشتی با عنوان کمبود آب روی دیگر سیلاب! به کمبود اب شرب شهر کرمان پرداخته است و به عملکرد مسئولان در رابطه با مدیریت تأمین آب شرب این شهر انتقاد کرده است.

همین نشریه در خبری از قول معاون امور عمرانی استانداری کرمان از اضافه شدن تعدادی از چاه‌های آب دستگاه‌ها و شرکت‌های حوزه شهر کرمان برای تأمین آب شرب شهروندان خبر داد.

هفته نامه نگارستان سیرجان

هفته نامه نگارستان سیرجان نیز تیتر اول خود را با عنوان خطر کم آبی استان را تهدید می‌کند به بحران کمبود آب پرداخته استاین نشریه در یادداشتی عنوان می‌کند که سد تنگوئیه سیرجان که آب شرب بخش‌هایی از این شهرستان را تأمین می‌کند از ظرفیت ۳۰ میلیون متر مکعبی خود تنها ۹ میلیون متر مکعب آب ذخیره دارد.

نشریه گلدشت جیرفت

نشریه گلدشت جیرفت از زاویه دیگری به موضوع آب پرداخته است و در مقاله‌ای با عنوان شتاب پروژه انتقال آب سد صفا رود، از انجام این پروژه که برای تأمین آب شرب شهر کرمان در حال اجرا است به شدت انتقاد کرده است.

بختیار مجاز مدیرمسئول این نشریه در این مطلب نسبت به انتقال آب از سد صفا رود گلایه کرده و عنوان نموده که با این انتقال فریاد وا عطشای مردم جنوب کرمان بلند می‌شود.

هفته نامه هفتواد کرمان

هفته نامه هفتواد کرمان تیتر صفحه اول خود را به عکس محمد طاهری مدیر شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و نقل قول وی مبنی بر کمبود یک هزار ۱۰۰ لیتر آب بر ثانیه آب شهر در شهر کرمان اختصاص داده است.

۷۴۳۷

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha