۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 2165
کد خبر: 83386932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: دشمن بی بند و باری را تبلیغ می کند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: دشمنان با استفاده از شبکه های اجتماعی در تلاش برای تبلیغ فرهنگ بی بند و باری در جامعه اسلامی هستند و هدف آنها ریشه کنی عقاید دینی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله رسول فلاحتی روز دوشنبه در همایش بزرگداشت امام زادگان در امام زاده صالح بندرانزلی اظهار کرد: دنیای امروز، دنیای جنگ اراده هاست و دشمن در جنگ اراده ها ارزش های دینی و اعتقادی مردم را نشانه می گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ اراده ها فرهنگ بومی و ملی را از مردم می گیرد افزود: در جنگ اراده ها کسانی پیروز می شوند که از اراده و عقیده و پایبندی قوی تری به ارزش های دینی و ملی و مذهبی برخوردار باشند.

ایت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمنان جنگ نرم را هدف خود برای براندازی بنیان های انقلاب اسلامی به کار گرفته اند تاکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر برایشان رهبری، حزب اللهی و بسیجی و سپاهی اهمیت ندارد بلکه آنان توخالی کردن مردم از ارزش های دینی را هدف خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای از بین بردن نمادهای دینی بین مردم هستند گفت: هر رفتار غیر اسلامی و هنجار شکنی در جامعه موجبات خشنودی دشمنان اسلام را پدید می آورد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت توسل مردم به اهل بیت عصمت و طهارت تاکید کرد: توسل به بقاع متبرکه و امام زادگان یکی از راه هایی است که می تواند مردم را به اهل بیت نزدیک کند.

ایت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ظلم ستیزی اولین خصوصیت امام زادگان بود افزود: پدران و مادران باید مراقب فرزندان خود باشند چرا که دشمنان در تلاشند به دست خودشان فرزندانشان را از بین ببرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به همه امام زادگان تصریح کرد: امام زادگان معنویت گرا بودند و در هر جایی حضور می یافتند انسان های آنجا را تربیت می کردند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۴۷۱/‏۲۰۰۷/‏

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha