۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 1433
کد خبر: 83390602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز جمعه از برکت های انقلاب اسلامی است

۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۵
کد خبر: 83390602
نماز جمعه از برکت های انقلاب اسلامی است

بوشهر – ایرنا - یکی از برکت های نظام مقدس جمهوری اسلامی اقامه نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه است و این آئین عبادی سیاسی به منزله سنگری مستحکم در برابر دشمن به شمار می رود.

حجت الاسلام محمود محمودی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور افزود: امروز به برکت نظام دینی در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور نماز پرصلابت سیاسی – عبادی جمعه اقامه می شود.

وی بیان کرد: از افتخارات ائمه جمعه این است که با حکم امام و رهبر معظم انقلاب منصوب و از طرف ایشان اقامه نماز می کنند.

محمودی اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است و امامان جمعه به تعبیر رهبر معظم انقلاب "فرماندهان قرارگاه و نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر" به شمار می رود.

امام جمعه کنگان گفت: نهاد نماز جمعه کمترین هزینه برای نظام و در همین حال بیشترین خدمات را انجام می‌دهد و پیام این آئین عبادی- سیاسی تقواست.

امام جمعه سیراف گفت: قرارگاه فرهنگی در سیراف با هدف ایجاد ارتباط با گروه‌ها، نهادها، فعالان فرهنگی، تغذیه فکری و اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی تشکیل شده است.

حجت الاسلام محمدصادق عاشوری افزود: نقشه جامع فرهنگی شهر سیراف نیز در حال تدوین و نهایی شدن است.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی قبور شهدا، مسابقه عکاسی با موضوع نماز جمعه، تکریم پیشکسوتان، عیادت از بیماران، برگزاری مسابقه فرهنگی، تجلیل از یاوران قرآن و هم اندیشی با جوانان و فعالان فرهنگی را از مهمترین برنامه‌های ستاد نماز جمعه سیراف به مناسبت پنجم مرداد عنوان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان گفت: برپایی و اقامه نماز جمعه از برکت های انقلاب اسلامی است که هم اکنون این آئین عبادی - سیاسی به صورت فراگیر، پویا و با نشاط در مناطق مختلف برگزار می‌شود.

غلامحسین زیبا افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب "خدمت به نماز جمعه، خدمت به دین و آگاهی است و وظیفه مردم و مسئولان تقویت نهادهای مقدس نماز جمعه است".

وی بیان کرد: تلاش می شود با برنامه ریزی های دقیق هفته نکوداشت نماز جمعه در این شهرستان با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

۷۲۰۸/‏۶۰۴۷/‏۶۰۴۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha