۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹
کد خبر: 83391392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمحال و بختیاری جایگاه خاصی در داوری فوتبال دارد

شهرکرد - ایرنا- رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با اشاره به قضاوت داوران استانها در لیگ برتر گفت : چهارمحال و بختیاری در داوری فوتبال جایگاه خاصی در کشور دارد.

داوود رفعتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری در برگزاری دوره های داوری یکی از هیات های پیشگام در کشور است و حتی در برگزاری کلاس های داوری در سایر استانها نیز همکاری می کند.

به گفته وی، موعود بنیادی فر یکی از داوران خوب چهارمحال و بختیاری است که به جمع داوران برگزیده آسیا نیز اضافه شده است و این جای بسیار امیدواری برای فوتبال استانها به ویژه چهارمحال و بختیاری است.

رفعتی گفت: داوران جوان چهارمحال و بختیاری پشتوانه خوبی برای داوری فوتبال کشور هستند و با تلاش و کار می توانند در بین داوران برتر فوتبال ایران در سالهای آینده قرار گیرند.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری دوره آمادمیک داوری در شهرکرد نیز گفت: در این دوره داوران جوان به عنوان آینده داوری ایران حضور داشتند و مانند AFC بهترین این داوران انتخاب و به لیگ برتر راه می یابند.

به گزارش ایرنا، امسال کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از دو داور چهارمحال و بختیاری برای شرکت در دوره آموزشی سیستم ویدئوی داوری (VAR) دعوت شدند.

موعود بنیادی فر از داوران بین المللی و میثم حیدری از داوران جوان داور چهارمحال و بختیاری برای شرکت در نخستبن دوره داوری ویدیویی از سوی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

این دوره آموزشی از روز دوشنبه ۳۱ تیرماه تا ۴ مردادماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد و تعدادی از داوران برجسته کشوری در این دوره حضور دارند.

از چهارمحال و بختیاری ۶ دارو در لیگ های برتر و لیگ های زیرگروه قضاوت می کنند و در سالهای گذشته یدالله جهانبازی از این استان موفق به قضاوت دیدار استقلال و پرسپولیس شد.

۲۰۹۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha