۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷
کد خبر: 83394676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قصه گویی باید احیا شود

۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷
کد خبر: 83394676
قصه گویی باید احیا شود

سنندج - ایرنا - قصه گویی به عنوان مؤثرترین روش در تربیت غیر مستقیم کودکان و نوجوانان به فراموشی سپرده شده و برای ساختن آینده‌ای روشن باید احیا شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان روز یکشنبه در همایش نقش زنان فاطمی در تحقق اهداف انقلاب گفت: کانون پرورش فکری به دنبال احیای شیوه‌های تربیتی غیر مستقیم مانند قصه گویی است.
سهیلا شیخی با بیان اینکه کودکان آینده سازان هر جامعه‌ای هستند، اظهار داشت: از آنجا که پرورش فکر و خلاقیت در هر انسانی از همان کودکی و در خانواده شکل می‌گیرد مادران باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی افزود: بانوان ایرانی امروز نیز باید مانند اوایل انقلاب که در صف اول مبارزات حضور داشتند در صف اول تربیت فرزندان خود باشند و نگذارند هجمه‌های فرهنگی دشمن، نسل آینده ما را تهدید کند.
شیخی اضافه کرد: زنان ایرانی با تلاش‌های خود از ثاتیر گذارترین عوامل در تحقق اهداف انقلاب بودند به طوری که هم اکنون در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نیز به خوبی نقش آفرینی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه مادران تمدن ساز هستند، یادآور شد: این مساله مربوط به چگونگی تربیت فرزندان است که در این حوزه نقش مادران بیشتر از هر عوامل دیگر است.
در این برنامه پنل تخصصی در خصوص دیدگاه قرآن نسبت به عفاف و حجاب با حضور بانوان مرادپور، علی اکبری و سهراب پور از کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار شد.
۷۳۴۹/‌۹۱۰۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha