اعطای تسهیلات ارزان قیمت سیاست موفق در اشتغالزایی مددجویان بهزیستی است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: اعطای تسهیلات ارزان قیمت سیاستی موفق در راستای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی و گامی مهم برای خودکفایی این قشر از جامعه است.

به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» عصر یکشنبه در حاشیه گشایش نمایشگاه توانمندی های مددجویان بهزیستی استان مرکزی در دبیرستان امام علی (ع) اراک، افزود: توانمندسازی شغلی مددجویان بهزیستی سیاست مورد تاکید دولت تدبیر و امید است و در این راستا آموزش، حمایت مالی با اعطای تسهیلات و ایجاد بازار فروش با برپایی نمایشگاه برای عرضه محصولات و ارایه توانایی های این قشر در استان دنبال شده است.

وی گفت: زنان سرپرست خانوار و مددجویان بهزیستی استان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت توانسته اند علاوه بر درآمدزایی و کارآفرینی برای خود زمینه شعلی برای دیگر توان خواهان بهزیستی ایجاد کنند که این گامی ماندگار است.

استاندار مرکزی ادامه داد: کودکان کار نیز با استفاده از حمایت های بهزیتسی استان توانسته اند با داشتن شغل از آسیب های اجتماعی دوری کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در آیین گشایش این نمایشگاه که به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی برپا شده، گفت: در این نمایشگاه ۲۰ غرفه توسط زنان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته و معلولان سراسر استان دایر شده است.

«زهرا امینی» افزود: هدف از این نمایشگاه بهبود سلامت اجتماعی، توانمندسازی مددجویان و گرامیداشت هفته بهزیستی است.

نمایشگاه به مدت چهار روز صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان دایر است.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

۶۹۹۱/‏۶۰۱۳/‏