۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 1070
کد خبر: 83397130
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 ۱۵۵ نماینده در بیانیه ای از عوامل سریال گاندو تقدیر کردند

تهران – ایرنا – ۱۵۵ نماینده در بیانیه ای ضمن حمایت از عوامل سریال گاندو تاکید کردند: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همواره در روشنگری جامعه و بصیرت افزایی نقشی راهبردی منحصر به فرد و تعیین کننده داشته است و مردم نیز علی رغم هجمه سنگین رسانه های معاند و اذناب داخلی آنها همواره به رسانه ملی اعتماد داشته و دارند.

در این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد، ۱۵۵ نماینده مجلس از بازیگران عوامل و گروه تولید و تهیه سریال گاندو و ریاست سازمان صدا و سیما تقدیر کرده و حمایت خود را از تولید چنین مجموعه های تلویزیونی اعلام کردند.

در این بیانیه با اطلاق عنوان «موفق و بصیرت افزا» برای این سریال آمده است: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همواره در روشنگری جامعه و بصیرت افزایی نقشی راهبردی منحصر به فرد و تعیین کرده داشته است و مردم نیز علی رغم هجمه سنگین رسانه های معاند و اذناب داخلی آنها همواره به رسانه ملی اعتماد داشته و دارند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم زمانی که با همه مشکلات ریز و درشت اقتصادی خود پای یک مجموعه تلویزیونی با این موضوع می نشینند و با آن ارتباط برقرار می کنند یعنی اینکه همچنان با اعتقاد پای ارزش های انقلاب اسلامی خود بعد از چهل سال ایستاده اند.

در بخش پایانی بیانیه تاکید شده است: امید آن داریم که جامعه رسانه ای کشور با صدور ارزش های انقلاب اسلامی از راه تبلیغات صحیح گام های محکمی در بالندگی اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha