۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83399691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسته های تشویقی مهیای جذب سرمایه گذاران است

۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
کد خبر: 83399691
بسته های تشویقی مهیای جذب سرمایه گذاران است

همدان- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بسته های تشویقی مهیای جذب سرمایه گذاران در عرصه مدیریت شهری است و در حد توان از آنها حمایت می کنیم.

کامران گردان روز چهارشنبه در آئین پایانی جشنواره ایده برتر شهری در حوزه گردشگری همدان اظهار داشت: این بسته تشویقی در راستای سیاست‌گذاری‌های شورای شهر همدان لحاظ شده و تمامی سرمایه گذاران به ویژه در حوزه گردشگری مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: شورای شهر همدان در حمایت از سرمایه گذاران نگرش عملیاتی دارد و در سطح شعار نیست و تمام زمینه های لازم را نیز مهیا ساخته‌ایم.

گردان با تاکید بر اینکه آسان سازی مسیر اخذ مجوزها برای سرمایه گذاری در سطح شهر همدان فراهم شده است، گفت: سرعت بخشیدن به امور اداری و اجرایی برای سرمایه گذاری همواره مورد توجه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی نیز در این آیین گفت: همدان امروزه پرچمدار فرهنگی در حوزه گردشگری است که باید با تعامل بهتری به سمت و سوی توسعه پایدار حرکت کند.

علیرضا ایزدی با تمجید از برگزاری جشنواره ایده برتر شهری در حوزه گردشگری همدان افزود: معتقدم توسعه پایدار در حوزه جغرافیایی همدان به غیر از گردشگری تحقق نمی‌یابد و از این رو باید به دنبال پیوست فرهنگی برای جشنواره ایده برتر شهری در حوزه گردشگری باشیم.

وی بیان کرد: همدان در راستای ایجاد اقدامی ماندگار همچون پیاده راه بوعلی به عنوان الگوی شهری در کشور مطرح است و با توجه به زمینه و فضاهای گردشگری که در سطح شهر ایجاد شده، باید از این مهم بهره لازم را برد.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: سالیان گذشته میراث فرهنگی همدان وعده داد که تندیس مرحوم علی‌اکبر محمودی وثاق معروف به "دادا همدانی" ساخته می‌شود بنابراین باید این تندیس به منظور حفظ پرچمداران هویت این سرزمین، عملیاتی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: توجه به صنعت گردشگری، جذب بیشتر گردشگران و رونق اقتصادی در استان را به دنبال خواهد داشت.

حمید بادامی نجات افزود: گردشگری یکی از منابع اصلی اشتغال و رشد و توسعه اقتصادی محسوب می‌شود که در این راستا باید با همت و عزم جدی برای حفظ آثار و جاذبه‌های گردشگری شهر و معرفی آنها به جهان، وجود داشته باشد.

آئین اختتامیه جشنواره ایده برتر شهری در حوزه گردشگری امروز با حضور رئیس و اعضای شورای شهر همدان و علیرضا ایزدی، مدرس دانشگاه و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی در مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی شهر همدان برگزار شد.

۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha