۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱
کد خبر: 83402906
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مارسلو: گذشته «نیمار» در بارسا مشکلی برای پیوستن به رئال نیست

تهران- ایرنا- «مارسلو» ستاره برزیلی رئال مادرید با استقبال از ایده پیوستن «نیمار» هموطن دردساز خود به جمع کهکشانی‌ها، او را بازیکنی غیرقابل پیش‌بینی توصیف کرد.

روزنامه مارکا اسپانیا نوشت: انتظار می‌رود در صورتی که پاری‌سن‌ژرمن از موضع خود کوتاه بیاید، مرد برزیلی به بارسلونا بازگردد اما پی‌اس‌جی ترجیح می‌دهد مهاجم جنجالی خود را به باشگاهی غیر از کاتالان‌ها بفروشد.

مارسلو در این خصوص اظهار داشت: نیمار بازیکن غیرقابل پیش‌بینی است؛ یک مدافع چیزی را در مورد او پیش‌بینی می‌کند و حال آنکه نیمار نقشه دیگری چیده است. دفاع کردن مقابل او کار غیرممکنی است.

وی ادامه داد: داشتن نیمار در رئال، اتفاق بسیار خوشایندی است. مادریدی‌ها باید برای امضای بهترین بازیکنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند و علاوه بر این، گذشته او در بارسلونا هیچ مشکلی محسوب نیست.

اگرچه «ادن هازارد» هم‌اکنون هم‌تیمی مارسلو در رئال به شمار می‌آید اما دفاع چپ برزیلی، تازه وارد بلژیکی تیمش را با شکلی ناخوشایند با نیمار مقایسه کرد.

وی در این مقایسه تاکید کرد: ادن بازیکن برجسته و سطح بالایی است و درست مثل نیمار این توانایی را دارد تا در جمع ۵ بازیکن برتر جهان قرار گیرد. نمی‌توان آنها را مقایسه کرد اما از نظر من نیمار بهتر است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha