۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 888
کد خبر: 83403603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۰ میلیارد ریال مطالبات مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت در قم پرداخت شد

قم- ایرنا- مدیر بیمه سلامت قم گفت: ۱۴۰ میلیارد ریال مطالبات مراکز طرف قرارداد از جمله بیمارستان ها و داروخانه ها با بیمه سلامت در قم پرداخت شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی بیمه سلامت قم، محمدرضا فخاریان قمی در گفت و گویی، افزود: مطالبات اردیبهشت ماه مراکز درمانی و بهداشتی دولتی طرف قرارداد استان به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و مطالبات خرداد ماه داروخانه های خصوصی بالغ بر ۳۷ ملیارد ریال پرداخت شد.

وی اضافه کرد: مطالبات فروردین ماه بیمارستان های خصوصی و موسسه های پاراکلینیکی شامل (فیزیوتراپی، آزمایشگاه و مراکز تصویر برداری) و مطالبات درمانگاه های خیریه و خصوصی نیز تا مقطع اردیبهشت و مراکزجراحی محدود و سطح یک روستایی تا فروردین ماه سال جاری تسویه شده است.

وی خاطرنشان کرد: جلب رضایت بیمه شده ها از الویت ها و اهداف اصلی سازمان بیمه محسوب می شود که این مساله جز با رضایت موسسه های تشخیصی درمانی و به روز نمودن مطالبات آنها محقق نمی شود.

فخاریان قمی یکی از اهداف سازمان بیمه سلامت و ادارات کل بیمه استان ها در سال جاری را مدیریت منابع و مصارف و تحقق دولت الکترونیک دانست.

سازمان بیمه سلامت ایران در قالب پنج صندوق کارمندی، سایر اقشار، بیمه سلامت همگانی، بیمه ایرانیان و روستاییان، متقاضیان را تحت پوشش قرار داده است؛ در حال حاضر ۳۶۷ هزار و ۲۵۴ تَن تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد، ۵۲ هزار و ۵۲۲ تَن روستایی و ۴۰ هزار طلاب غیرایرانی می‌باشند.

پنج دفتر شهری پیشخوان، ۲ دفتر روستایی پیشخوان، ۲ دفتر نمایندگی و یک باجه مخصوص مرکز خدمات حوزه علمیه طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/‏

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha