۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83404407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صادرات ۸۷۰ میلیون دلاری صنایع سمنان در دولت تدبیر و امید

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنایع این استان بیش از ۸۷۸ میلیون دلار کالا از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون صادرات داشته‌اند.

بهروز اسودی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۱۰ تن کالا به ارزش ۸۷۸ میلیون دلار در بخش تجارت استان سمنان در این مدت صادر شد.

وی تصریح کرد: میزان واردات کالا از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در استان سمنان ۱۲۹ هزار تن به ارزش ۲۸۲ میلیون دلار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: ۳۳ هزار و ۲۹۴ فقره ثبت سفارش کالا به ارزش ۱۲۸ میلیون دلار در استان سمنان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در بخش تجارت خارجی سمنان خاطر نشان کرد: در این مدت، ۳۶۸ فقره کارت بازرگانی صدور و تعداد ۸۹۴ فقره نیز تمدید شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در این مدت برای حمایت از صنایع استان به ویژه واحدهای تولیدی صادرکننده کالا تسهیلات و تمهیدات مطلوبی در نظر گرفته شد، افزود: در بخش تسهیلات رونق تولید از ابتدای شهریور ۹۲ تا کنون تعداد ۴۵۲ واحد تولیدی صنعتی به ارزش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

استان سمنان بیش از ۲ هزار و ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال دارد.

‏۷۴۰۸/‏۹۸۹۱

برچسب‌ها

اخبار مرتبط