۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹
کد خبر: 83404784
T T
۰ نفر
شرکت‌های دانش‌بنیان نیازهای خود را از صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه کنند

تهران -ایرنا- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به صندوق نوآوری و شکوفایی مطالبه‌گری داشته باشند، صندوق در تلاش است تا بر اساس فرصت مالی شرکت‌ها و شرایط حاکم بر کشور سرویس‌های متنوعی را به دانش‌بنیان‌ها ارائه کند.

علی وحدت روز یکشنبه در اولین رویداد خوشامدگویی به شرکت‌های دانش‌بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق ابزارهای مالی از جمله ماموریت‌های این صندوق است، به منظور پوشش‌دهی کامل شرکت‌های دانش‌بنیان، صندوق تغییرات کمی و کیفی در ارائه خدمات به شرکت‌ها را ایجاد کرده و در این راستا از همه ظرفیت‌های مالی موجود در کشور بهره‌مند شده‌ایم.
وی اظهارداشت: صندوق‌های پژوهش و فناوری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان همکاری خوبی دارند، شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک به منظور اخذ تسهیلات مورد نیاز خود می‌توانند به ۱۸ صندوق پژوهش و نوآوری سراسر کشور مراجعه کنند.
وحدت با اشاره به برگزاری این رویداد گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی امروز به استقبال شرکت‌های دانش‌بنیانی که موفق به دریافت این نشان شده است آمده و به شما خیر مقدم می‌گویم و از شما درخواست داریم که نسبت به ما مطالبه‌گری داشته باشید و درخواست‌های خود را به ما اعلام کنید.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به طولانی بودن فرآیند دریافت تسهیلات در حوزه دانش بنیان‌ها خاطرنشان کرد: دلیل طولانی شدن فرآیندها، نبود آشنایی متقابل از عملکرد یکدیگر است و ما اینجا اعلام می‌کنیم که صندوق متعلق به همه شماست و ما با ارائه خدمات متنوع درصدد هستیم تا از شرکت‌ها حمایت کنیم.
وی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی در این راستا در تلاش است که با توجه به حوزه فعالیت‌ها، اندازه شرکت‌ها، فرصت‌های مالی شرکت‌ها و همچنین شرایط خاص حاکم بر کشور سرویس‌های متنوعی را طراحی کند و امیدواریم شرکت‌ها بتوانند به صورت واقع‌بینانه از این خدمات بهره‌مند شوند.
وحدت گفت: صدور ضمانتنامه از جمله خدمات این صندوق است که با اعمال اصلاحاتی صدور آن در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد، علاوه بر آن در صورتی که شرکت‌ها مایل باشند در نمایشگاه خاصی حاضر شوند و یا تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند، می‌توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.
در این رویداد بیش از ۳۵۰ شرکت دانش‌بنیان برای آشنایی با خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha