۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴
کد خبر: 83407147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاوضه «بیل» و «نیمار» چیزی فراتر از شایعه

۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۴۴
کد خبر: 83407147
معاوضه «بیل» و «نیمار» چیزی فراتر از شایعه

تهران- ایرنا- گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی حاکی از آن است که رئال مادرید پیشنهاد معاوضه «گرت بیل» با «نیمار» را به علاوه ۹۰ میلیون یورو برای پاری‌سن‌ژرمن مطرح کرده است.

در آستانه شروع نبرد غول‌های اسپانیا برای فتح عنوان قهرمانی لالیگا در فصل آینده، رئال و بارسا در حال حاضر در میانه راه رقابت برای نشاندن امضای مهاجم برزیلی فراری پی‌اس‌جی پای قراردادهای خود هستند.

بارسلونا به نظر گزینه محتمل‌تری برای جذب فوق ستاره سلسائو است و علاوه بر این ترجیح نیمار نیز نیوکمپ است اما کهکشانی‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند.

براساس گزارش‌های رسیده از بارسلون، سفیدپوشان پیشنهاد معاوضه مهاجم ولزی مازاد خود را به علاوه ۹۰ میلیون یورو در ازای نیمار مطرح کرده‌اند.

روزنامه موندو دیپورتیوو کاتالونیا مدعی است رئال این پیشنهاد را ۲ هفته پیش و از طریق «پینی زهاوی» مدیر برنامه‌های نیمار به اطلاع پاریسی‌ها رسانده است.

بیل قصد ترک کردن سانتیاگو برنابئو را ندارد اما رئالی‌ها و به طور مشخص «زین الدین زیدان» سرمربی این تیم به طور واضح اعلام کرده است که مهاجم ولزی در برنامه های فصل آینده رئال هیچ جایی ندارد.

اظهارات صریح و بی‌پرده زیدان حاکی از خروج قریب الوقوع بیل بود اما مرد ولزی هیچ تمایلی برای رفتن از برنابئو و از دست دادن دستمزد جذاب خود در برنابئو ندارد.

بر این اساس، پی‌اس‌جی یکی از معدود باشگاه‌های اروپا است که در جایگاهی قرار دارد که قادر است دستمزد سالانه ۱۵ میلیون یورویی بیل را تامین کند.

منابع نزدیک به مرد برزیلی به روزنامه ایندیپندنت انگلیس گفته اند که پیشنهاد مذکور طی ۲ هفته اخیر چندین بار مطرح شده و لحظه به لحظه در حال قوت گرفتن است و از آنجا که پاریسی‌ها با کاتالان‌ها رابطه چندان خوبی ندارند، اولویت آنان فروش مهاجم دردسرساز خود به باشگاهی غیر از بارسلونا است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha