۲ مرداد ۱۳۹۸، ۳:۵۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 83409067
T T
۰ نفر
اقرار مقام صهیونیستی به ناکامی در  بازگرداندن سربازان از غزه

تهران – ایرنا - «یارون بلوم» هماهنگ کننده پرونده اسرا و ناپدیدشدگان رژیم صهیونیستی روز سه شنبه از شکست این رژیم برای بازگرداندن سربازان اسرائیلی از غزه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، بلوم گفت: اسرائیل(رژیم صهیونیستی) با بسیاری از کشورها از جمله مصر برای  پیگیری موضوع سربازان در تعامل است.

رژیم صهیونیستی مدعی است که در جنگ سال ۲۰۱۴ غزه، چهار سرباز این رژیم توسط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دستگیر و به اسارت گرفته شدند.

هماهنگ کننده پرونده اسرا و ناپدیدشدگان رژیم صهیونیستی افزود: تل آویو دیگر هرگز مبادله  اسرای خود با اسرای فلسطینی را تکرار نمی کند.

وی در ادامه خطاب به حماس گفت: آن ها باید خوب بدانند که نوارغزه بدون بازگرداندن سربازان اسرائیلی هرگز بازسازی نخواهد شد.

پیش تر «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز از رهبران دینی جهان خواسته بود تا حماس را برای بازگرداندن چهار اسیر اسرائیلی تحت فشار بگذارند.

رژیم صهیونیستی پیش تر از مفقود شدن اجساد «گولدن و شاؤول» دو سرباز خود در نوار غزه طی جنگ  ۲۰۱۴ این باریکه خبر داده بود؛ اما وزارت جنگ این رژیم سال۲۰۱۶ اعلام کرد که آنها گم شده و اسیر هستند.

رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، دو شهروند اسرائیلی یکی اتیوپی الاصل و دیگری عرب که سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به شکل غیرقانونی وارد غزه شدند، ناپدید شدند.

حماس تاکید کرده تا زمانی که رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی که در سال‌های اخیر پس از قرارداد تبادل اسرا در سال ۲۰۱۱ دوباره بازداشت کرده را آزاد نکند، اطلاعاتی درباره سرنوشت این اسرا ارائه نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha