بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد ۷۸۰ طرح عمرانی در دست اجرا دارد

یاسوج- ایرنا- بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۷۸۰ طرح عمرانی با اعتباری حدود ۹۱۰ میلیارد ریال در بخش های مختلف مسکن، آبرسانی ، ساخت خانه عالم و سایر امور زیرساختی در سطح مناطق محروم و حاشیه ای استان در دست اجرا دارد.

به گزارش ایرنا، جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۶۴۹ طرح از این تعداد در حوزه ساخت مسکن برای افراد نیازمند و مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی است.

سروان امیر کریم پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۷ طرح از این تعداد نیز در قالب طرح های مشارکتی با دستگاه های دولتی بوده که بسیج سازندگی نیز حدود ۳۴۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه و سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی ادامه داد که ۱۴ طرح با زیربنای حدود سه هزار مترمربع از این طرح ها با مشارکت سپاه و دستگاه های دولتی نیز در قالب طرح کرامت برای مناطق حاشیه ای شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگندان اجرا می شود که سهم بسیج سازندگی برای اجرای این طرح ها نیز افزون بر ۳۰ میلیارد ریال است.

بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد همچنین ظرف یک سال گذشته تاکنون بیش از ۶۰ طرح محرومیت زدایی با زیربنای حدود ۱۲ هزار مترمربع و با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال شامل مسجد، غسالخانه، خانه عالم، آبرسانی، بهسازی مدارس و طرح های کشاورزی را اجرایی و تکمیل کرده است.

کریم پور یکی از طرح های مهم در دست اجرای بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد را شامل مجتمع آبرسانی به ۱۰۵ روستای شهرستان باشت با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال و با مشارکت و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان دانست و گفت: در این طرح مهم بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه انتقال و توزیع اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از مشارکت بسیج سازندگی در اجرای بیش از ۳۳۰ کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی و طرح های صنایع تبدیلی با اعتباری افزون بر ۴۷ میلیارد ریال و خدمت رسانی ۶۵ هزار نفر روز از سوی گروه های جهادی در حوزه های مختلف عمرانی، پزشکی، کشاورزی و فرهنگی خبر داد.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha