۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 2048
کد خبر: 83409818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همکاری بنیاد مستضعفان با دولت در دوره مدیریت جدید تقویت می شود

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت:سیاست های این نهاد همکاری و نه رقابت با دولت است و ضمن اینکه هیچ نوع موازی‌کاری با بخش خصوصی انجام نمی‌شود و مردم گرایی در این دوره پر رنگ تر از قبل دیده خواهد شد.

 پرویز فتاح در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان و تکریم محمد سعیدی کیا به عنوان رئیس پیشین، گفت: دولت از عملکرد مدیریت قبل در طول فعالیتش راضی بوده و پس از این همکاری با دولت برای تکمیل همه پروژه های ناتمام ادامه خواهد داشت.

وی گفت: جای نگرانی نیست، این نوید را می‌دهم که همه پروژه های نیمه تمام تکمیل می‌شوند و پروژه‌ای تعطیل نمی‌شود و سرعت می‌گیرد، در عین حال پروژه جدید در هیأت امنا بعد از بررسی شروع خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: بنیاد در عرصه‌های مختلف کوچک تر و چابک‌تر شده و هیأت امنای بنیاد مصوب کرده اند که از عرصه های زیانده خارج شوند.

وی اضافه کرد: سود و زیان در عرصه بنیاد باید تعریف شود و سیاست های بنیاد همکاری با دولت است و از رقابت پرهیز دارد، ضمن اینکه هیچ نوع موازی‌کاری با بخش خصوصی انجام نمی‌شود و مردم گرایی در این دوره پر رنگ تر از قبل دیده خواهد شد.

فتاح با بیان اینکه سود فعالیت‌های اقتصادی بنیاد باید بالاتر از هشت درصد قبل باشد، گفت:لازم است دقت شود و محرومان باید مورد توجه باشند و در واقع  سود فعالیتهای این نهاد باید معطوف به محرومان و مستضعفان باشد.

وی گفت: لازم نیست همه محرومیت‌ها را بنیاد از بین ببرد، بلکه دولت و بخش‌های دیگر هم فعالیت دارند و بر لزوم محافظت از املاک و دارایی‌های بنیاد هم تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha