۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 2300
کد خبر: 83411657
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

با ارسال پیامک مشخصات نامزدهای شورایاری را دریافت کنید

تهران_ ایرنا_ شهروندان برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها که از ساعت ۸ صبح امروز شروع شده است می‌توانند با ارسال نام محله خود به شماره پیامک ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۶ اسامی و کد نامزدهای شورایاری محله‌شان را دریافت کنند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در این باره توضیح داد: برای برگزاری این انتخابات تمهیدات جدی اندیشیده و کار بارگداری و پیکربندی صندوق‌های اخذ رای انجام و نرم‌افزارهای مربوطه نیز روی آن نصب شده است.

محمد فرجود روز جمعه در محل ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بعد از توزیع، صندوق‌ها وارد مدار شدند و به طور مرتب نیز کنترل می‌شوند.

وی با بیان اینکه اطلاعات صندوق‌های اخذ رای هر ۱۰ دقیقه یکبار کنترل می شود خاطرنشان کرد: صندوقی که طی ۱۰ دقیقه عمل نکند مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت وجود مشکل فنی، نقص برطرف خواهد شد.

به گفته فرجود تاکنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته است ضمن اینکه همه صندوق ها دارای پشتیبان هستند.

دبیر کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران ادامه داد: دستگاه احراز هویت مرکزی نیز کار احراز هویت رای‌دهندگان را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این دوره انتخابات بر مبنای سرویس‌های الکترونیک انجام می‌شود اظهارداشت: فرآیند ثبت‌نام و رای‌گیری نشان داد سطح آمادگی الکترونیک در کشور بالا رفته است.

به گزارش ایرنا پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها در تهران که از ساعت ۸ امروز آغاز شده تا ساعت ۱۶ ادامه دارد و در صورت نیاز، برگزارکنندگان مجاز هستند رای‌گیری را در دو نوبت دو ساعته تمدید کند.

در این دوره از انتخابات شورایاری‌ها بیش از ۱۲ هزار نفر که تا ساعت ۸ دیروز (پنجشنبه) مجاز به تبلیغات انتخاباتی بودند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از آنجاکه شرکت در انتخابات شورایاری‌ها نیازمند کارت هوشمند ملی است، طبق اعلام سازمان ثبت احوال کشور، افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت هوشمند ملی نشده اما فرآیند ثبت نام را انجام داده اند می توانند از رسید تکمیل ثبت نام برای شرکت در انتخابات شورایاری ها در سطح شهر تهران استفاده کنند.

شورایاران بازوان مشورتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران محسوب می شوند که در نحوه تصمیم گیری های شهری، اجرای طرح ها و توزیع اعتبارات در سطح محلات نقش بسیار کمک کننده ای دارند.

تهرام/۹۳۵۳/ ۱۰۰۸

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha