۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2304
کد خبر: 83411785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تهران می‌تواند پایلوت برگزاری انتخابات الکترونیکی باشد

تهران- ایرنا- استاندار تهران با اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شورایاری ها در پایتخت گفت: مسئولان می‌توانند در این زمینه نظارت داشته باشند، نقاط ضعف احتمالی را برطرف کنند و به‌تدریج به سمت برگزاری انتخابات الکترونیک بروند و تهران می‌تواند در این زمینه پایلوت (نمونه - الگو)‌ باشد.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی‌بندپی روز جمعه با حضور در ستاد هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شورایاری‌ها در جمع خبرنگاران افزود: یکی از ضرورت‌های پیش‌بینی شده در قانون شوراها تشکیل شورایاری‌ها بود که امروز با نظم و انضباط خاصی در حال برگزاری است.

وی اعلام کرد: انتخابات الکترونیکی می‌تواند در تسریع روند دریافت رای و جلوگیری از طولانی شدن صف مردم در انتخابات کمک کند و تهران پایلوت موفقی در این زمینه باشد.

استاندار تهران یادآورشد: کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرایطی را فراهم کرده که انتخابات به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است و شاهد استقبال مردم هم پای صندوق های رای خواهیم بود.

محسنی بندپی اظهارداشت: در چند شعبه ای که امروز بازدید کردم مردم هم علاقه‌مند بودند و هم برای تشکیل شورایاری ها علاقه و انگیزه خاصی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تجربیات سال‌های گذشته شورایاری ها شرایطی را فراهم کرد که ایفای نقش این شورا به عنوان حلقه ارتباطی میان نیازها و خواسته های مردم با خود شوراهای اسلامی شهر و دستگاه های اجرایی موثر باشد.

استاندار تهران گفت: در این دوره استانداری بر اساس موارد و نیازهایی که شورایاران شناسایی کرده بودند جلساتی را برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل در حال کمرنگ شدن روحیه زندگی محلی در کلانشهرها بود که با تشکیل شورایاری‌ها می‌توان به تقویت گفتمان محلی و بهره‌گیری از خرد جمعی کمک کرد.

استاندار تهران گفت: در سعادت‌آباد (شهرک غرب) و محل سکونتم امروز به شورایاران محله رای دادم و به مردم هم توصیه می‌کنم که با حضور خود افراد مدنظرشان را انتخاب کنند.

تهرام/۳۰۰۱/۳۲۲۵/ ۱۰۰۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha