۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83418247
T T
۰ نفر

تقدیر صهیونیست ها از سعودی

۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۰
کد خبر: 83418247
تقدیر صهیونیست ها از سعودی

تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز سه شنبه برای عادی سازی روابط با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در پیامی به زبان عربی از میزبانی سعودی ها در استقبال از حاجیان فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی تشکر کرد.

حسن کعبیه سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی در توئیتر  با زبان عربی از سعودی ها به خاطر حسن میزبانی از حاجیان فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی تشکر کرد!

وی  نوشت که در این روزها شاهد استقبال عربستان از هزاران زائر از جمله زائران فلسطینی برای ادای مناسک حج هستیم.

این پیام مقام صهیونیست در حالی است که رژیم اشغالگر قدس، اقدام های شدیدی طی روزهای اخیر علیه مردم فلسطین انجام داده و با ویرانی ده ها خانه در قدس اشغالی، سبب آوارگی صدها فلسطینی شده  است.

کعبیه ادامه داد که " از دوستانمان در کشورهای حاشیه خلیج فارس و عربستان می خواهیم که به اسرائیل (فلسطین اشغالی) سفر کنند و آن را خانه دوم خود بدانند؛ اسرائیل به آنها خوش آمد می گوید".

در همین راستا، یک هیات از روزنامه نگاران عرب از جمله چند سعودی و عراقی چند روز گذشته نیز به سرزمین اشغالی سفر کرده و با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اعضای کنست این رژیم دیدار کردند.

دعوت سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای سفر به فلسطین اشغالی، در حالی صورت می گیرد که این کشورها به ویژه عربستان و امارات و بحرین طی ماه های اخیر اقدام های گسترده ای برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها و برقراری روابط دوستانه برداشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha