۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 83420976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده تهران:

دولت به دور از تخریب نقد شود

۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۳۳
کد خبر: 83420976
دولت به دور از تخریب نقد شود

خرم آباد- ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نقد به همه افراد وارد است و چنانچه فرد یا احزابی به عملکرد دولت نقد دارند این مهم را به دور از تخریب دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، فریده اولاد قباد روز پنجشنبه در همایش اردوی تابستانی حزب مردم سالاری در خرم آباد افزود: هرچند در حوزه های مختلف تمام وعده هایی که به مردم داده شد محقق نشده است اما باید توجه داشت دولت و نمایندگان به دور از تخریب مورد نقد سازنده قرار بگیرند.

وی با اشاره به ضرورت انتصاب وزیر زن در دولت گفت: شاید دکتر روحانی در مواردی با محدودیت مواجه باشد که برای این  امر نیز نیاز به گفتمان و نقد دلسوزانه داریم.

وی برجام را مهمترین دستاورد دولت یازدهم دانست و تصریح کرد: با روی کارامدن ترامپ، این معاده به صورت یک جانبه لغو شده  و برای عبور از این گردنه تاریخی حساس باید همدلی و همراهی وجود داشته باشد.

اولاد قباد تصریح کرد: باید حاکمیت و دولت با همبستگی و همدلی و بهره مندی از شخصیت های اثرگذار و خیرخواه حرکت کنند.

این نماینده اصلاح طلب ادامه داد: همه احزب کشور با سلیقه های مختلف، کشور را دوست دارند و برای عبور از این شرایط باید میان احزاب، حاکمیت، دولت و مردم همبستگی ایجاد شود.

حضور زنان در احزاب بسیار کمرنگ است

وی در خصوص مشارکت های سیاسی زنان نیز گفت: بر اساس اصول ۲۰ و ۲۱ قانون اساسی، برای زنان در مشارکت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برابری و مساوات وجود دارد اما این مهم تا زمانیکه نقش و جایگاه زنان به رسمیت شناخته نشود، محقق نخواهد شد.

وی با تاکید بر حضور زنان در جایگاه تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور افزود: از مجموع ۲۴۲ حزب، ۱۸ در حوزه زنان  و هنوز در برخی استان ها، حضور زنان در احزاب بسیار کمرنگ است.

اولاد قباد همچنین با اشاره به اینکه ۶ هزار زن شهید در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده ادامه داد: به دلیل کم توجهی مسئولان، ظرفیت های بالای زنان لرستانی در پست های مدیریتی دیده و استفاده نشده است.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha