۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83421580
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ مدال کشوری برای مچ‌اندازان آذربایجان‌غربی

۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴
کد خبر: 83421580
۱۴ مدال کشوری برای مچ‌اندازان آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی گفت: در ۲ روز نخست مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان، ورزشکاران استان ۱۴ مدال کسب کردند.

هادی نوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور در بخش آقایان در شاهرود در حال برگزاری است و در مسابقات جوانان کلاس راست، مهران یوسف نژاد مدال طلا و کامیار حسن مدال نقره را کسب کردند و در مسابقات جوانان کلاس چپ مهران یوسف‌نژاد به مدال طلا و کامیار حسن به مدال برنز دست یافتند.

وی اظهار کرد: در رده سنی امید کلاس راست، سید احمد سیدابراهیمی مقام نخست را کسب کرد و در همین رده سنی کلاس چپ، امین دولتی مقام نخست، سیداحمد سیدابراهیمی مقام دوم و کاروان سلیم‌زاده مقام سوم را بدست آوردند.

نوری افزود: در بخش معلولان کلاس راست، حافظ محمدی‌آذر به مدال نقره دست یافت و وی در کلاس چپ مقام نخست را کسب کرد.

وی ادامه داد: در بخش پیشکسوتان کاظم فاتحی به مقام سوم رسید و در رده سنی بزرگسالان کلاس راست محمد ارفعی به مدال نقره دست یافت.

وی بیان کرد: در بخش تیمی رده سنی امید کلاس چپ تیم آذربایجان‌غربی مدال برنز را کسب کرد اما در مسابقات بانوان که در رشت برگزار می‌شود، فاطمه کریمی در رده سنی بزرگسالان کلاس راست به مدال برنز دست یافت.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی اضافه کرد: نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha