۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵
کد خبر: 83426099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دست خالی کالدرون در خط حمله پرسپولیس

۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵
کد خبر: 83426099
دست خالی کالدرون در خط حمله پرسپولیس

تهران- ایرنا- در حالی که مسئولان پرسپولیس چندین هفته را صرف جذب مهاجم مالیایی مدنظر خود کردند اما رد شدن این بازیکن در تست های پزشکی دست گابریل کالدرون را در هفته های اول لیگ در خط آتش تیمش خالی خواهد گذاشت.

ماریو بودیمیر مهاجم کروات سرخپوشان تنها بازیکنی بود که در پایان فصل از پرسپولیس جدا شد تا بدین ترتیب کمبود بازیکن در خط آتش این تیم بیش از پیش به چشم بیاید.

مسئولان پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فرشاد احمدزاده بازیکن سابق خود را به عنوان وینگر جذب کرده و سپس برای تقویت خط دفاعی شان تلاش کردند. آنها در این راه محمدحسین کنعانی زادگان را جذب کردند و سپس بار دیگر وحید امیری وینگر ملی پوش سابق شان را به این تیم اضافه کردند. 

همزمان در باشگاه پرسپولیس اتفاق دیگری رخ داد و نام مهدی شریفی که در فصل گذشته جذب این تیم شده بود، از فهرست بازیکنان این تیم خط خورد تا جا برای مهاجم جدید باز شود. 

جذب این بازیکنان نشان داد که مسئولان پرسپولیس از جذب یک مهاجم مکمل در کنار مهاجم هدف خود که علی علیپور است، غفلت کرده اند. البته شاید گفته شود که سه مهاجم جوان جذب پرسپولیس شده اند اما هیچ یک از این بازیکنان تجربه و سابقه چندانی ندارند و شاید نتوانند نقش مهاجم در سایه را در کنار علی علیپور زهردار بازی کنند.

در این میان چندین و چند گزینه خارجی به پرسپولیس معرفی شدند که از بین آنها، مادیبو مایگا بازیکنی که کمترین آمار گلزنی و دقایق بازی را داشت برای عقد قرارداد راهی تهران شد. 

البته قابل پیش بینی بود که چنین بازیکنی نتواند از سوی ایفمارک مانند بسیاری از بازیکنان خارجی‌ دیگری که به ایران می آیند، مجوز بازی در لیگ ایران را به دلیل مصدومیت و بیماری  بدست آورد.

بدین ترتیب و با وجود اصرار کالدرون مبنی بر جذب هر چه زودتر یک مهاجم، چندین روز زمان از دست رفت تا در فاصله حدود ۱۰ روز مانده به آغاز بازی‌ها همچنان جای خالی یک مهاجم در فهرست پرسپولیس به چشم بیاید.

البته معلوم نیست اصرار مسئولان پرسپولیس برای جذب بازیکنی مانند مایگا چه چیزی است اما بهتر بود مسئولان پرسپولیس به جای مانور روی چنین بازیکنی به سراغ مهاجمی می‌رفتند که دست کم از نظر سلامتی و دقایق بازی در فصل گذشته شرایط خوبی داشته باشد.

اما موضوع قابل پیش بینی دیگر این است که مسئولان این باشگاه باید چندین روز دیگر نیز برای جذب یک مهاجم دیگر وقت بگذارند و این موضوع به طور حتم باعث خواهد شد تا بازیکنی که جذب سرخپوشان می شود، در هفته های ابتدایی به هماهنگی لازم با سایر هم تیمی هایش نرسد. 

با توجه به این شرایط به نظر می رسد گابریل کالدرون در هفته های ابتدایی لیگ باید روی بازیکنان جوانش برای خط آتش پرسپولیس حساب باز کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha