۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۲۸
کد خبر: 83429697
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

سنندج - ایرنا - بهمن مرادنیا استاندار کردستان روز چهارشنبه با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به اهالی رسانه و اصحاب قلم و مطبوعات این استان تبریک گفت.

متن پیام بهمن مرادنیا به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است: درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند.

۱۷ مرداد روز خبرنگار را در شرایطی خجسته می‌دانیم که یاد و خاطره بزرگ مَردِ عرصه‌ خبرنگاری، «شهید محمود صارمی» برای همه‌ خبرنگاران گرامی و مقدس است و می‌دانیم عرصه‌ خبر، همانند دیگر حوزه‌های ارزشی، فرصت پرواز دارد و سربلندی‌ از آن آنانی است که تعالی را مدنظر دارند.

جامعه در هر شرایطی، نیازمند راهنمایانی است تا مسیر عدالت، حق خواهی و حق گویی دچار تزلزل نشود و این خبرنگاران هستند که اندیشه مردم را به سمت حقیقت و گام‌های آنان را، به سوی سربلندی هدایت می‌کند.

خبرنگاران، طلایه داران سنگر آگاهی، چشم بصیر و زبان گویای مردم هستند. به یقین خجسته و مبارک است، روزی که بنام شماست، ۱۷ مرداد روز خبرنگار بر همه‌ خبرنگاران فرهیخته فرخنده باد.  

بهمن مرادنیا، استاندارکردستان
۹۱۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha