۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۱۷
کد خبر: 83432689
T T
۰ نفر
بهترین مربی و بازیکن تکواندوی نونهالان جهان از ایران انتخاب شدند

تهران- ایرنا- اعظم درستی به عنوان بهترین مربی جهان و ساناز عباس پور به عنوان فنی ترین بازیکن در پایان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان انتخاب شدند.

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۹  که از روز چهارشنبه ۱۶ مردادماه با حضور ۵۵۰ تکواندوکار از ۶۴ کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید.

دختران توانمند ایران توانستند مقتدرانه با کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و ۸۱۸ امتیاز سکوی قهرمانی را پس بگیرند و برای سومین مرتبه جام قهرمانی را بالای سر ببرند. تیم تایلند با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۳۶۶ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم کره جنوبی با ۳ نقره، یک برنز و ۱۹۷ امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم‌های ترکیه و آمریکا در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها با اعلام کمیته برگزاری مسابقات،  اعظم درستی به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب شد و ساناز عباس پور عنوان فنی‌ترین بازیکن را به نام خود ثبت کرد.

در پایان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان، تیم‌ملی تکواندوی ایران در بخش دختران توانست مقتدرانه سکوی قهرمانی جهان را فتح کرده و پسران نیز نایب قهرمان جهان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha