۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸
کد خبر: 83435212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حذف تمام کالاهای مرتبط با «نیمار» در فروشگاه پی‌اس‌جی

تهران- ایرنا- بدنبال کنار گذاشته شدن «نیمار» از ترکیب پاری‌سن‌ژرمن در دیدار شب گذشته، تیم پاریسی به طور تقریبی هر آنچه در فروشگاه این باشگاه مربوط به مرد برزیلی می‌شود را حذف کرد.

جدایی نیمار از پی‌اس‌جی لحظه به لحظه نزدیک‌تر می‌شود و در این مسیر فروشگاه رسمی پی‌اس‌جی در پارک‌دوپرنس با حذف تمام کالاهای موجود در قفسه‌ها که نشانی از مهاجم برزیلی دارد، درب های خروج را زودتر از باشگاه روی وی باز کرد.

براساس گزارش یواوال اسپورت، تنها چیزی که نشانی از ستاره برزیلی در خود دارد فضای خالی کوچکی است که برای کتانی جدید نیمار که توسط اسپانسر شخصی وی یعنی نایک تولید شده در نظر گرفته شده است.

علاوه بر کالاها، کارکنان فروشگاه نیز موظف شده‌اند تا تمام پوسترهای نیمار را از در و دیوار جدا کنند و بر این اساس در حال حاضر تنها تصاویر «ادینسون کاوانی»، «تیاگو سیلوا»، «مارکو وراتی» و «کیلین امباپه» در فروشگاه به چشم می‌خورد.

با این حال، اگرچه باشگاه مدعی است که این اقدام هیچ پیام یا نشانه ای مبنی بر خروج قریب الوقوع نیمار نیست  اما هواداران پی‌اس‌جی در جریان دیدار افتتاحیه تیمشان در لوشامپیونه با برافراشتن بنری بزرگ پیامی واضح به مرد برزیلی دادند.

اگرچه پاریسی‌ها در غیاب نیمار دیدار افتتاحیه خود را با پیروزی ۳ بر صفر پشت سر گذاشتند اما تمرکز رسانه‌ها پس از بازی تنها روی جنبه‌های تاکتیکی تیم معطوف نبود بلکه به اتفاقات روی سکوها نیز پرداختند؛ جایی که هواداران با فریادهای خود و اهتزاز بنری با نوشته «نیمار گمشو» خواستار جدایی مرد برزیلی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha