۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83437572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد سمنان ۴۷۹۳ طرح مسکن مددجویی اجرا کرد

سمنان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: چهار هزار و ۷۹۳ طرح عمرانی ساخت، خرید، تکمیل، مقاوم‌سازی و تعمیر مسکن شهری و روستایی مددجویان، از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون اجرا شده است.

محسن مسعودیان‌راد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: تعمیر سه هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی، تکمیل ۱۶۵ خانه و احداث و خرید ۸۸۷ مسکن روستایی و شهری برای مددجویان در دولت تدبیر و امید به همت کمیته امداد استان سمنان انجام شد.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۸۱ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال اعتبار از سوی کمیته امداد، تسهیلات بانکی، کمک‌های مردمی و مشارکت خیران هزینه شد.

مسعودیان راد با اشاره به احداث مسکن روستایی و شهری در چهار ماهه ابتدایی سال ۹۸، تصریح کرد: ۸۲ طرح عمرانی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سمنان در بخش‌های مختلف با اعتبار یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال در این مدت اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: کمیته امداد در بخش ساخت و خرید مسکن شهری ۳۰۰ میلیون ریال، مسکن روستایی ۱۵۰ میلیون ریال و تعمیر خانه ۵۰ میلیون ریال پرداخت می‌کند.

بیش از ۳۱ هزار نفر معادل حدود چهار درصد از جمعیت ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان زیر پوشش کمیته امداد هستند، از این تعداد هشت هزار و ۶۰۰ خانوار در قالب ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر ماهانه از این نهاد مستمری دریافت می کنند.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

اخبار مرتبط