۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۱۵
کد خبر: 83438664
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۶ مرداد؛ آغاز پروازهای بازگشت حجاج از فرودگاه امام(ره)

تهران- ایرنا- معاون بهره‌برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به آمادگی این مجموعه برای میزبانی پروازهای بازگشت حجاج، گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج در این فرودگاه از روز شنبه (۲۶ مرداد) در ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه انجام خواهد شد.

به گزارش روز پنجشنبه وزارت راه و شهرسازی، «حسن خوشخو» با اشاره به آغاز پروازهای داخلی از این مجموعه افزود: بال غربی سالن ترمینال یک به پروازهای داخلی اختصاص داده شده و در صورت گسترش پروازها می توان این امکان را نیز گسترش داد و برای بهبود شرایط تلاش کرد.

به گفته این مقام مسئول، طبق توافقی که با حوزه‌های امنیتی انجام شده، در زمان‌هایی که پروازهای داخلی صورت می گیرد، جداسازی انجام شده و پس از اتمام پروازهای داخلی، پروازهای خارجی نیز در بال غربی انجام خواهد شد.

خوشخو با اشاره به برنامه‌های گسترش پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد:‌ اکنون بستر مناسبی ایجاد شده که ظرفیت پذیرش تعداد زیادی از پروازها را دارد، اما اینکه چه تعداد پرواز داخلی در این فرودگاه انجام شود به استقبال شرکت‌های داخلی بستگی دارد.

وی ادامه داد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که باید زمان منطقی سپری شود تا این موضوع برای مردم و ایرلاین‌ها جا افتاده و بتوان پروازهای داخلی این فرودگاه را افزایش داد.

به گزارش ایرنا، صبح امروز پرواز شماره ٧٠٠١ هواپیمایی کیش ایر برای نخستین بار از ترمینال یک فرودگاه امام خمینی (ره) عازم جزیره کیش شد.

با افتتاح ترمینال «گالری سلام» شهر فرودگاهی و انتقال بخشی از پروازهای بین‌المللی به این ترمینال، ظرفیتی جدید در ترمینال یک این مجموعه ایجاد شده که از امروز برای انجام پروازهای داخلی از آن استفاده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha