۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
کد خبر: 83441369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمس: عملکرد تیم فوتسال ناگویا فراتر از آسیا بود

۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳
کد خبر: 83441369
شمس: عملکرد تیم فوتسال ناگویا فراتر از آسیا بود

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران درباره شکست مس سونگون مقابل ناگویا ژاپن در فینال جام باشگاه‌های آسیا، گفت: نماینده ژاپن فراتر از آسیا فوتسال بازی کرد و باید این مساله را بدون هیچ تعصبی بپذیریم.

«حسین شمس» پس از شکست ۲ بر صفر نماینده ایران در دیدار نهایی جام باشگاه های آسیا و از دست رفتن جام قهرمانی به ایرنا، گفت: شاید بازیکنان ناگویا به لحاظ تکنیک به بازیکنان ما نرسند، اما در کار گروهی برتر بودند.
وی افزود: شیوه بازی آنان بیشتر به روش تیم‌های اروپایی نزدیک بود. نماینده ژاپن منظم بازی می‌کرد و تمرکز خود را از دست نداد. کافی است نگاهی به بازی‌های این تیم در طول رقابت‌ها داشته باشیم تا دریابیم که این تیم تمامی رقبای خود را بدون عجله‌ و بابرنامه شکست داد.

به گفته وی، تیم ناگویا که در مرحله گروهی برابر مس با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود در فینال با شناخت بیشتری به میدان آمد و پیروز شد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران در ادامه به حضور بازیکنان برزیلی در ۲ تیم اشاره کرد و افزود: بازیکن برزیلی تیم ناگویا به لحاظ فنی بازیکن با کیفیتی بود؛ او یکی از بهترین‌های تیمش نیز به حساب آمد و در تمامی بازی‌ها گلزنی کرد. در نقطه مقابل بازیکن برزیلی مس سونگون نه تنها کیفیت فنی خوبی نداشت، بلکه به کار تیم نیامد.

شمس با بیان اینکه این دومین جامی است که ژاپنی‌ها از چنگ ایران در می آورند، ادامه داد: در صورت تداوم این شرایط باید نگران آینده فوتسال ایران باشیم. جام ملت‌های آسیا و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در ترکمنستان را پیش رو داریم که با این وضعیت باید نگران باشیم.

به اعتقاد وی ژاپنی های با نتایجی که در رقابت های امید آسیا و همچنین جام باشگاه های آسیا کسب کردند اعتماد به نفس زیادی به دست آورده و این مساله نمایندگان کشورمان را در مسابقات بعدی با چالش مواجه می‌کند.

ورشکسته های فوتبال به فوتسال آسیب زدند

وی با انتقاد از مدیریت ورشکسته های فوتبال در رشته فوتسال گفت: هرچه می کشیم از مدیریت ضعیف این گونه مدیران در فوتسال است.

به گفته شمس در حال حاضر تیم ملی فوتسال زنان ایرنن ۹ ماه است که سرمربی ندارد و نتایج این تیم در مسابقات روسیه بسیار ضعیف بود.

همچنین تیم امید ایران در رقابت هایی که میزبانی آن را برعهده داشتیم پس از تیم های ژاپن و افغانستان در جایگاه سوم ایستاد و درحال حاضر نیز جام باشگاه های آسیا را از دست داده و با حسرت قهرمانی دیگران را به نظاره نشستیم.

افزون بر این، در لیگ فوتسال هر هفته شاهد جنجال و حاشیه های فراوان هستیم. داور را در زمین کتک می زنند و با پرتاب بطری مانع از برگزاری مسابقه می شوند و این مسائل تنها بخشی از خدمات آقایان به این رشته ورزشی است.

شمس با اشاره به این اشخاص، اضافه کرد: در این شرایط مدیر اخراجی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از استعفاء حرف می زند و با ۱۲ خبرگزاری و رسانه مکتوب دیگر به صورت اختصاصی مصاحبه می کند. همچنین در چندین برنامه تلویزیونی حاضر شده و از مدیریت نداشته دفاع می کند و از مربیان برای حمایت از مدیریت ضعیفش، درخواست کمک می کند.

به گفته وی فوتسال رشته تخصصی است و کار در آن، مدیری که در این رشته تخصص داشته باشد را می طلبد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha