هوافضای سپاه نیروی برتر همایش مالک اشتر شد

تهران- ایرنا- نیروی هوافضا در همایش مالک اشتر به عنوان نیروی برتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخاب شد.

نهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر یکشنبه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدا... حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، معاونین، مسئولین و فرماندهان نیروها، رده ها و سپاه های استانی در مجتمع ولایت تهران برگزار شد.

در این همایش نیروی هوافضای به عنوان نیروی برتر سپاه و سپاه نبی اکرم کرمانشاه به عنوان سپاه برتر استانی انتخاب شدند.

فرمانده هوافضای سپاه در رابطه با انتخاب نیروی هوافضا به عنوان نیروی برتر سپاه اظهار داشت: موفقیت هایی که در مجموعه هوافضا به دست آمده و ملت ایران شاهد آن هستند به دلیل اعتماد به جوانان به دست آمده است.

سردار سرتیپ «امیر علی حاجی زاده» گفت: بیش از ۷۰ درصد مدیران و فرماندهان در هوا فضای سپاه ۳۰ تا ۴۰ سال دارند که ما به آنها اعتماد کردیم و امروز نتیجه آن را مشاهده می کنیم، اگر از این الگو در دیگر بخش های کشور استفاده شود این جهشی که در سپاه و هوافضا سپاه امروز شاهد هستیم را در دیگر بخش ها نیز خواهیم داشت.
وی افزود: در هوافضا مراحل جذب و آموزش نیروها به خوبی انجام می شود و ما میدان را برای فعالیت جوانان به وجود آورده ایم.

ضد انقلاب در کرمانشاه موفق نشده است

سرتیپ دوم پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز پس از دریافت عنوان سپاه برتر استانی عنوان کرد: سپاه نبی اکرم کرمانشاه در سال های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ نیز به عنوان سپاه برتر استانی انتخاب شده بود.

وی این موفقیت را متعلق به پاسداران استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: کارکنان و پاسداران در سپاه نبی اکرم(ص)  استان کرمانشاه همچون دیگر بخش های سپاه بر اساس انگیزه جهادی تلاش می کنند و در ماموریت ها با تمام قوا دست به عمل می زنند.

ریحانی به مرزی بودن استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهارداشت: بخشی از مرزهای استان تحت کنترل عملیاتی نیروی زمینی سپاه است و هیچ مشکل امنیتی در این نقاط و دیگر نقاط مرزی استان احساس نمی شود.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیان اینکه در اقدام علیه تروریست ها، داعش و ضد انقلاب موفقیت های بسیار خوبی کسب کرده ایم، گفت: تاکنون هیچ مجموعه و ضد انقلابی در استان کرمانشاه به موفقیت نرسیده و امنیت پایدار و نسبی در استان کرمانشاه حاکم است.

کمر دشمن خم می شود

عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه نیز در این همایش گفت: در ماه های اخیر دیدیم که فضای کشور بی نشاط و مملوع از ناامیدی بود اما پس از اینکه مسئولان به ولایت فقیه اعتقاد پیدا کردند امدادهای خداوند به کمک آمدند.
وی افزود: در زدن پهپاد آمریکایی و دیگر عملیات های موفق نیروهای مسلح هدایت الهی رمز موفقیت رزمندگان بود؛ تا زمانی که باور داشته باشیم که این انقلاب صاحب دارد و از هدایت های خداوند و رهبری بهره می برد پیروزی از آن ما خواهد بود.
وی تاکید کرد: هرگز دشمن نمی تواند مقابل ما پیروزی شود و کمر انقلاب را بشکند زیرا کمر دشمن آنان روز به روز در مقابل ما خم می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha