۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 866
کد خبر: 83442901
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگاهی به عناوین روزنامه‌های روز دوشنبه یزد

۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۸
کد خبر: 83442901
نگاهی به عناوین روزنامه‌های روز دوشنبه یزد

یزد - ایرنا - گفت و گو با آهنگ ساز و عضو انجمن موسیقی یزد و سرمقاله محمدعلی وزیری از مهمترین عنوان‌های  روزنامه بشارت یزد و ایجاد چالش‌های متعدد در یزد با جایگزینی نسل غیربومی، مهمترین تیتر پیمان یزد در روز دوشنبه ۲۸ مردادماه است.

روزنامه بشارت یزد مهمترین تیتر خود در صفحه نخست را به گفت و گو با آهنگ ساز و عضو انجمن موسیقی یزد با تیتر « برنامه ریزی ها در موسیقی یزد ، کارشناسانه نیست » اختصاص داده است.

این روزنامه همچنین در گزارشی درباره آخرین وضعیت استخراج بیت کوین در استان با عنوان « سردرگمی همگانی درباره ارزهای دیجیتال ! » به بیان نقطه نظرات‌مدیران و کارشناسان مرتبط پرداخته است.

سرمقاله این روزنامه نیز به قلم محمدعلی وزیری با عنوان « آیا مردان قبیله قلم مرده اند ؟» به حاشیه‌های اتفاقات خانه مطبوعات و کشمکش های رسانه‌ای یزد پرداخته است.

روزنامه پیمان یزد هم در مهمترین تیتر صفحه نخست خود در روز ۲۸ مردادماه ۱۳۹۸ در مطلبی با عنوان « ایجاد چالشهای متعدد در یزد با جایگزینی نسل غیربومی » به چالش نخبه فرستی از استان و مهاجرت افراد با تحصیلات پایین به استان پرداخته است.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست خود از قول رئیس خانه صنعت یزد مطرح کرد: پدیده تولید بدون کارخانه راه کج بقای واحدهای صنعتی در شرایط رکود .

۱۹۶۸/ ۶۱۹۷

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha