۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1781
کد خبر: 83446432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ طرح تولیدی و صنعتی هرمزگان آماده بهره برداری در هفته دولت

بندرعباس- ایرنا- ۱۹ طرح تولیدی و صنعتی به ارزش ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۱۸ نفر، همزمان با آغاز هفته دولت در هرمزگان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: این طرح ها شامل، ۳ طرح عمرانی با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۱۵ نفر، ۱۰ طرح تولیدی با اعتبار یک هزار و ۸۱۲ میلیارد ریال و اشتغال ۱۹۶ نفر و ۶ طرح های عمرانی زیرساختی با اعتبار ۳۲ هزار میلیارد ریال است.

امیر امیری زاد روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: همچنین ۲ طرح مسوولیت اجتماعی با همت واحدهای صنعتی شامل، یک باب مدرسه در میناب با هزینه ۳ میلیارد ریال و مدرسه ای در بندرعباس با هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال هستند که از این تعداد ۶ مورد در حال ساخت است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان بیان کرد: برای نخستین بار در استان با طرح احداث ۲ شهرک خصوصی موافقت شده که یکی شهرک تخصصی صنایع معدنی با ۱۶۵ هکتار و صنایع پتروشیمی با ۶۵۵ هکتار می باشد.

امیری زاد با اشاره به اینکه درهمه شهرستان ها حداقل یک شهرک یا ناحیه صنعتی وجود دارد اظهار داشت: جمع کل زمین های در اختیار شهرک های صنعتی استان به همراه شهرک های بخش خصوصی حدود ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار است که در سال جاری ۲۰۲ هکتار افزوده می شود.

در پایان این نشست خبری، خبرنگاران از واحد صنعتی آترا کران انرژی(تولیدکننده و صادرکننده قیر به کشورهای شرق آسیا) واقع در شهرک صنعتی خلیج فارس بازدید کردند.

۹۹۴۴ /۶۰۴۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha