۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۰۳
کد خبر: 83454611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان: بازیکنان ما یک ریال هم نگرفته‌اند

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم قوتبال مس رفسنجان اعلام کرد: بازیکنان ما از بابت قراردادشان تاکنون یک ریال هم نگرفته اند و ما به سختی توانستیم به شیراز سفر کنیم.

محمد ربیعی عصر سه شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل قشقایی شیراز در سالن کنفرانس ورزشگاه حافظیه در گفت و گو باخبرنگاران بیان داشت: برای سفر به شیراز چند نفر از بازیکنان پول دادند و امیدوارم مسئولان باشگاه مس هر چه زودتر درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

وی در مورد بازی هم گفت: روی اشتباه یک گل خوردیم و ۲ گل زدیم و در کُل به بازی تسلط داشتیم .

ربیعی اضافه کرد: به نقاط قوت و ضعف تیم قشقایی آشنایی کامل داشتیم و می دانستیم از کدام  منطقه زمین حمله می کنند و آنجا را بستیم و سه امتیار را گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه کمک داور بازی تمرکز ما را به هم زد، افزود: روی خطایی که صورت گرفت اعتراض کردم و داور وسط هم مرا با کارت زرد جریمه کرد که انتظار آن را  نداشتم .

ربیعی بیان داشت: ابتدای لیگ است و سعی می کنیم روزهای بهتری داشته باشیم .

تیم مس رفسنجان در هفته سوم مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور عصر سه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه ۲ بر یک تیم قشقایی این شهر را شکست داد.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۸ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم‌های نیروی زمینی تهران و علم وادب تبریز هم اینک بدون امتیاز در انتهای جدول  قرار دارند.

۹۶۰۰ / ۱۸۷۶ 

اخبار مرتبط