شرکت‌های برتر پارک فناوری پردیس انتخاب می‌شوند

تهران - ایرنا - مدیرکل اداره نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس معاونت علمی ریاست جمهوری از انتخاب ۹ شرکت مستقر و ۲ شرکت مرکز رشد در میان برترین‌های پارک فناوری پردیس در هفدهمین اجلاس و جشنواره برترین های این پارک خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پارک فناوری پردیس، علی اکبریان با اشاره به اینکه، در اجلاس امسال ۱۱ شرکت برتر معرفی می‌شوند که ۲ شرکت از شرکت‌های مرکز رشد و ۹ شرکت از بین شرکت های مستقر در پارک انتخاب شده‌اند، افزود: از میان این ۹ برگزیده، ۷ شرکت در ۷ سرفصل اصلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب شده و ۲ شرکت نیز در حوزه عمل به مسئولیت اجتماعی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه، برترین‌های پارک فناوری پردیس امسال را شرکت‌های بزرگ و نام آشنا و همچنین شرکت‌های جوان‌تر و بعضاً گمنام شامل می شوند، افزود: این نشان می‌دهد حتی شرکت‌هایی که به ظاهر کسب و کار کوچکتری دارند، با ارتقای متوازن شاخص‌های توسعه کسب و کار، می توانند شانس برگزیده شدن به عنوان شرکت برتر در یکی از حوزه ها را داشته باشند.

مدیرکل اداره نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه همچنین تصریح کرد:امسال در سه یا چهار حوزه، شرکتهای نسبتا کوچک یا متوسط نیز در لیست برترین‌ها قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: حتی شرکت‌هایی که در سال‌های گذشته نیز جز برترین ها بودند، توانسته‌اند باز هم انتخاب شوند. به طوریکه شرکتی وجود دارد که برای چندمین بار اما در حوزه متفاوتی از حوزه های قبل برگزیده شده است.

شایان ذکر است، هفدهمین اجلاس و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شنبه ۹ شهریور با معرفی برترین شرکت‌های پارک در سال ۱۳۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha